Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Enquete over geluidsdragers

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Overig
Auteur Bericht
Eendagsvlieg

BerichtGeplaatst: Za 6 Nov 2004, 21:31    Onderwerp: Enquete over geluidsdragers Reageer met quote

Hallo allemaal.

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Gerben en ben 24 jaar. Ik ben al jaren groot muziekliefhebber. Heb bij 2 lokale radio-omroepen gewerkt als vrijwillige geluidstechnicus.

Ik ben nog steeds student en studeer aan de Saxion Hogeschool te Enschede. Daar volg ik de Academie TKT. Inmiddels zit ik in het afstudeerjaar, en ben samen met een studiegenoot bezig met een onderzoek. Vandaar dat ik mij hier ook geregistreerd heb. Wij willen voor ons onderzoek zoveel mogelijk verschillende muziekliefhebbers benaderen, zodat we een mooier eindbeeld krijgen uit het onderzoek.

Momenteel ben ik en een studiegenoot van me voor school dus bezig met een onderzoeksopdracht. Met ons onderzoek willen we uitzoeken of er een toekomst is voor de LP's (en dan niet alleen onder DJ's).

De enquete bestaat uit 15 vragen en zal ongeveer 2 minuten duren.
Je kunt de enquete vinden op: http://www.zabazz.nl/onderzoek/

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Bij vragen of opmerkingen (wat we zeer zouden waarderen) mag gemaild worden naar:
me@zabazz.nl
gerben@enschedefm.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Overig Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: