|
Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In
overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over
elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van
Schakelingen
|
| Auteur |
Bericht |
Tiler79
|
Geplaatst: Zo 22 Aug 2010, 8:58 Onderwerp: FM verbinding |
|
|
Sinds gisteren ben ik aangesloten bij interactieve TV van KPN. Nu blijkt het dat ik mijn gewone radio, die eerst aangesloten was op de kabel van UPC, niet meer kan gebruiken omdat ik geen FM aansluiting meern heb. Wel is er een mogelijkheid om een AM antenne aan te sluiten, maar daar ben ik niets mee. Wel kan ik veel radiozenders aan met de nieuwe aansluiting via de TV., maar radiozenders van Belgie, zoals BRT2, sijn er niet.
Heeft niemand een oplossing waarmee ik de FM zenders van mijn radio gewoon kan blijven gebruiken. Bij voorbaat dank, Martien Geenen
|
|
| Naar boven |
|
stynus Moderator

Geregistreerd op: 16-5-2003 Berichten: 5533 Woonplaats: Lommel (België)
|
|
| Naar boven |
|
stynus Moderator

Geregistreerd op: 16-5-2003 Berichten: 5533 Woonplaats: Lommel (België)
|
Geplaatst: Zo 22 Aug 2010, 13:39 Onderwerp: |
|
|
Ik kreeg net een pm die beter hier beantwoord kan worden
| Quote: |
Van: Tiler79
Aan: stynus
Geplaatst: Zo Aug 22, 2010 12:53:33
Onderwerp: Ant enne Quote bericht
Bedankt voor de reatie, maar wat voor soort antenne moet ik me dan aanschaffen. Liefst geen buitenantenne.
Groetjes
Martien |
Ik heb een T antenne. Zal straks even een foto ervan maken. Die antenne hangt gewoon binnen tegen de muur. _________________ Met vriendelijke groet,
Stynus
http://www.elektronicastynus.be
--> Elektronica bouwpakketten en componenten te koop. <--
|
|
| Naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|