Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

gezocht electronicus

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod
Auteur Bericht
electronicaamateurtje

BerichtGeplaatst: Wo 23 Jan 2008, 22:50    Onderwerp: gezocht electronicus Reageer met quote

hallo alemaal,ik ben opzoek naar een electronica student of electronicus in omgeving ROTTERDAM , hellevoetsluis die mij het praktische electronica kan leren , tegen betaling uiteaard.

ik heb een elctronica cursus bij nti gedaan maar dat is meer theorie , en zou graag meer van het praktijk willen leren, omdat ik graag een robot zou willen bouwen en nog wat dingetjes, hoppelijk kan iemand me helpen

alvast bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mandy

BerichtGeplaatst: Zo 9 Mrt 2008, 23:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Het is wel handiger als je een nick neemt die nog niet bestaat,want er is iemand hier die ook zoals jouw heet.

Over praktijk, het beste is gewoon zelf dingen bouwen. Eerst kleine, er gaat erg veel tijd in zitten, eerst begon ik met een goedkope soldeerbout en later ga je zo verbeteren. En zeker het bouwen van een robot is mij nog nooit gelukt. Maar dat is meer vanwege financiele redenen en auto's kosten mij al klauwen met geld. Als je het echt wilt dan komt het er wel. Vraag hier rond of iemand op je MSN wilt komen, zo heb je de beste ondersteuning.

Wie echt elke dag tijd en geld investeert komt er wel!
Naar boven
elektronica amateurtje

BerichtGeplaatst: Do 13 Mrt 2008, 21:08    Onderwerp: Reageer met quote

Er is inderdaad iemand met ongeveer die nickname Mad (IK Razz )
Those about to rock salute you !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Flupke

BerichtGeplaatst: Do 13 Mrt 2008, 22:47    Onderwerp: Re: gezocht electronicus Reageer met quote

electronicaamateurtje schreef:
hallo alemaal,ik ben opzoek naar een electronica student of electronicus in omgeving ROTTERDAM , hellevoetsluis die mij het praktische electronica kan leren , tegen betaling uiteaard.

ik heb een elctronica cursus bij nti gedaan maar dat is meer theorie , en zou graag meer van het praktijk willen leren, omdat ik graag een robot zou willen bouwen en nog wat dingetjes, hoppelijk kan iemand me helpen

alvast bedankt.

zo te lezen wil je digitale weg op...
Pak een cursus PIC of AVR.... en je komt als hobby ver
Naar boven
Wafelijzer

BerichtGeplaatst: Za 5 Apr 2008, 18:25    Onderwerp: Re: gezocht electronicus Reageer met quote

Flupke schreef:
electronicaamateurtje schreef:

alvast bedankt.

zo te lezen wil je digitale weg op...
Pak een cursus PIC of AVR.... en je komt als hobby ver

Ik ben zo ook begonnen, het beste kun je gewoon met de moedertaal Assembly beginnen, PICs zijn erg goedkoop en veel over te vinden. Stuur me een pm dan kan ik je mischien verder helpen (digitaal want woon in limboland).

Groetjes
Jerry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ION

BerichtGeplaatst: Ma 26 Dec 2011, 1:49    Onderwerp: Reageer met quote

Als je echt van het begin wilt leren kan je het beste mischien bij de VERON te gaan zoeken Vereniging Van Zendamateurs Nederland of VRZA die starte vroeger wel is cursusjes op en daar leer je de beginselen van elektronika en zo verder (heb ik ook gedaan) was toen in Gouda bij een club.
Naar boven
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: