| Auteur |
Bericht |
john w
|
Geplaatst: Zo 1 Aug 2010, 17:10 Onderwerp: mutidim mk2 |
|
|
Hoi.
Ik weet niet of ik hier het juiste forum voor heb, maar probeer het toch maar even.
Hier ligt een botex multidim mk2, met een vreemd probleempje. Wanneer ik hier spanning op zet, geven de 4 dimmerkanalen een korte flits. Dat is normaal gesproken al niet zo natuurlijk, dus dat klopt al niet.Wanneer ik een startadres invoer en het apparaat bedien, werkt het normaal. Alleen wanneer ik het apparaat even uitzet en daarna weer aan, dan is (na weer een flits op alle 4 de kanalen) het startadres weer teruggesprongen op kanaal 1.
Er zit geen (net als in de dimmer-T bars van hetzelfde merk) back-up batterij in, dus ik weet niet warmee het geheugen wordt vastgehouden?
Ik hoop dat iemand hier dit spul een beetje kent, en mij op weg kan helpen of enig idee heeft waar ik dit moet zoeken.
Groeten, John.
Printje waar het allemaal om gaat.

multidim mk2 (2).jpg - 496 keer
|
|
| Naar boven |
|
stynus Moderator

Geregistreerd op: 16-5-2003 Berichten: 5533 Woonplaats: Lommel (België)
|
|
| Naar boven |
|
john w
|
Geplaatst: Zo 1 Aug 2010, 18:33 Onderwerp: |
|
|
| Dat vermoeden had ik ook...maar dan wordt het economischer om een nieuw dimmertje te kopen denk ik?
|
|
| Naar boven |
|
stynus Moderator

Geregistreerd op: 16-5-2003 Berichten: 5533 Woonplaats: Lommel (België)
|
|
| Naar boven |
|
john w
|
Geplaatst: Zo 1 Aug 2010, 18:44 Onderwerp: |
|
|
Ik ga er eens met een loep op, want ik denk dat het nog wel leesbaar is... Je bedoelt toch nummer 3 hé, dat is niet die grote toch? Want die is niet meer leesbaar!
Als mijn ogen me niet bedriegen, lees ik het volgende:
ATML U742
018 1
27946590
Zegt dit jou iets?
|
|
| Naar boven |
|