|
Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In
overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over
elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van
Schakelingen
|
| Auteur |
Bericht |
Johnniey
|
Geplaatst: Do 5 Aug 2010, 13:41 Onderwerp: Muziek in Café/Blokhut |
|
|
Hallo,
Wij hebben achter in de tuin een blokhut/café staan,
Eerst hadden we hier een stereo toren staan maar die is al zo oud dat hij het niet meer doet.
Sinds kort gebruik ik mijn laptop om muziek te draaien
dit doe ik gewoon met youtube, maar dit is natuurlijk ook niet ideaal.
Ik heb nog een hercules mixer staan met virtual dj en wil dit er ook op hebben, maar ik ga natuurlijk niet de hele tijd bij de computer staan draaien. Het moet ook meer als achtergrond muziek zijn.
Er staat nu ook nog winamp op, maar ik heb helemaal geen muziek op de laptop staan. Nu vraag ik me af wat het makkelijkst programmaatje is voor het afspelen van muziek, het liefst freeware natuurlijk. En of iemand een muziek pack heeft ofzo, ik heb namelijk nog wel een hardeschijf liggen die ik wel wil vullen met muziek.
Mijn tweede vraag:
Wat is het makkelijkst qua hardware, ik heb mijn laptop dus al maar ik gebruik de oude versterker nog voor de boxen. Maar die versterker deugt niet. De blokhut staat al gevuld met boxxen dus dat is allemaal goed. Ook wil ik er ook nog gewoon een fm tuner in hebbben staan.
Wat is hier makkelijkst voor? Zoals ik nu al heb, een versterker met tulp kabel naar laptop. (Groen voor in de laptop) En een fm tuner naar de versterker?
Sorry als ik onduidelijk ben en veel spelfouten maak, dit verhaal is in een beetje haast getypt, omdat ik de hele dag weg ben en ik dit verhaal er al op wil hebben.
Alvast bedankt
|
|
| Naar boven |
|
deejayke

Geregistreerd op: 5-7-2004 Berichten: 1075 Woonplaats: antwerpen, belgie
|
Geplaatst: Do 5 Aug 2010, 18:15 Onderwerp: |
|
|
aan illegaal gedownloade muziek gaan ze je hier niet helpen wel kan ik aanraden om bvb je gekochte cd's naar je laptop te rippen dan kan je in winamp/quicktime/windows mediaplayer/ ... een playlist aanmaken zodat je niet bij de muziek hoeft te blijven.
verder zou ik je aan de huidige configuratie houden. laptop naar versterker, fm tuner naar versterker. eventueel een mengpaneeltje er tussen. _________________ Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
|
|
| Naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|