BEGINGERS INFORMATIE GEVRAAGD

Zoek je iets? Plaats het hier!
Plaats reactie
goofje
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 15 okt 2003, 9:50
Locatie: lippelo

BEGINGERS INFORMATIE GEVRAAGD

Bericht door goofje »

[color=orange][/color]
IK ZOEK GEMAKKELIJKE EN SIMPELE INFORMATIE EN EVENTUEEL OOK SCHAMLA4S OVER ELEKTRONICA. wie kan en wil helpen gelieve dit ook te doen. alle informatie is welkom. ik volg elektromechanica in het 5de jaar en krijg twee uurt elektronicaé in de week, maar dit is ruim onvoldoende om mijn elektronica honger te stillen. als ik kon zou ik vanaales willen maken, maar heb niet de nodige informatie. ik had al een modelboot uitgewerkt, maar de zender en ontvanger koste ùme wat te veel, en daarom wou ik heml zelf maken, maar had geen inbformatie genoeg voor het realiseren van dit plan. gelieve mij te helpen, dank op voorhand.
jong, geintereseert, leergierig, en onervaren
op zoek naar mensen die mij iets bijleren.
Muizeke
Moderator
Moderator
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 11 nov 2002, 21:58
Locatie: De Roest D'Alkemadelaan 4 bus 18 2600 Berchem ( Antwerpen )

Bericht door Muizeke »

Graag wat meer uitleg over SCHAMLA4S. Een internetzoekmachine geeft hierop geen resultaat.
Als beginneling moet je kleine schema's realiseren. Dit is soms al moeilijk genoeg.
Anderzijds geldt voor de hobbyist devolgende regel: zelf maken is veel duurder dan kopen.
Een schema voor zender - ontvanger kan je op internet van groot tot klein vinden, zelfs voor uitvoering in bouwdozen, maar het is aan u om te weten wat u wil en hoe ver u wil gaan.
Plaats reactie