angel eyes leds in een koplamp

Alle vragen m.b.t. lichteffecten m.b.v. lampen, led's etc.
Plaats reactie
enrico
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 20:16

angel eyes leds in een koplamp

Bericht door enrico »

hee beste mensen
ik heb een vraag ik weet dat dit geen auto forum is ,maar misschien ken iemand mij hier verder helpen. ik heb net me angel eye koplampen in me corsa gemonteerd. nu doen me gewone lichten het wel maar zodra ik die ringen aansluit dan springen me zekeringen van me stads lichten er uit hoe kan dat??

http://www.potn.com/images/imultracorsabcryaeyes.jpg

heb alles goed aan gesloten want anders om dan klapt dezekering er niet uit maar dan branden ze ook niet en doe ik alles weer goed dus - op - en + op + dan schiet de zekering er uit zowel 10 amp en 15 amp en hoger durf ik niet te gaan i.v.m het eventueel begeven van de leds
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11504
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Heb je geen universeel meter? dan kun je misschien meten of er sluiting inzit.
Op deze manier kost het geen zekeningen en kun je het misschien vinden.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
enrico
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 20:16

Bericht door enrico »

ja heb wel een multimeter, maar ben maar een leek met zo'n ding . ik weet net an hoe ik ken meten of er 12v op staat. :oops:
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11504
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Dat is dan heel jammer. Misschien moet je er iemand bij halen die wel overweg kan met een universeelmeter, want van hieruit is het heel moeilijk om te zien wat er allemaal gemaakt is en hoe het gemonteerd en aangesloten is. Het kan nl vanalles zijn.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
enrico
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 20:16

Bericht door enrico »

Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

Bericht door deejayke »

probeer eens wat te spelen met een 9V batterijtje en regelbaar weerstandje bij je angel eyes... en lees ondertussen de handleiding van je multimeter eens, daar leer je vrij veel uit van je multimeter :wink: grtzzz

edit: sluit eens enkel de angel eyes aan en niet je stadslampen en kijk wat er dan gebeurd.

grtzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Plaats reactie