laser voor lichteffect?

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

laser voor lichteffect?

Bericht door deejayke »

hoi, ik zoek een laser of een wreed zware laserdiode om een laserlichteffect te bouwen (een rode, een groene, een blauwe), ik hoop dat iemand hier weet op welke site ik deze kan bestellen? het liefst een paar sites als dit mogelijk is?

grtzzzz

edit: ik heb al eens gezien op conrad, maar blijkt allemaal rood te zijn... :?

edit: een ander voorstel om een laserlichteffect te bouwen is ook altijd welkom.
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Roelof Ymker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 12 apr 2005, 9:39
Locatie: . .. .. .

Bericht door Roelof Ymker »

die zoek ik ook :!:
RiPKiP
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 25 aug 2002, 14:44
Locatie: Richting Utrecht :-)
Contacteer:

Bericht door RiPKiP »

http://laser.startkabel.nl/k/laser/index.php?nr=1
http://www.laserverkoop.nl/laserverkoop/index.html

Overigens kom je zovaak rood tegen omdat die in verhouding veel goedkoper (produktie kosten) is dan blauw of groen of zelfs full color (wat wel erg mooi is)
janvanbree
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 19 jul 2004, 20:16
Locatie: moergestel
Contacteer:

Bericht door janvanbree »

Of een vette buis is ook wel leuk. Wij hebben een aantal coherent innova 90's liggen, dan heb je zo'n 6 tot 8 watt power in groen, of full color 5 watt.

Ontopic: we hebben laatst een 150mw diode binnengekregen, in het groen. was volgens mij niet echt extreem duur. Ik zal het wel eens navragen.
offordable showequipment? www.alelight.nl
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

Bericht door deejayke »

die vette buizen kosten ook al snel wat he :cry: ik heb op het internet al wel een groene dpps laser gevonden voor een 70€ maar is wat te ver om deze te gaan halen :cry: maar ben nog steeds geinteresseerd in andere groen lasers, diodes, ed (weliswaar aan een niet te dure prijs)

(het is de bedoeling om zelf een laserlichteffect te bouwen voor een zaaltje van 15 tot 2à meter diep :) )

edit: rood laat ik zitten wegens en niet zo mooi effect, blauw en groen is steeds welkom :D

grtzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
LaserFreak
Berichten: 1
Lid geworden op: do 7 jul 2005, 1:41

Bericht door LaserFreak »

Hoi,

www.Laserexpert.nl verkoopt lasers, ook groene lasers, vanaf 69 EUR! Wat je zoekt is duidelijk een lasermodule of laserpointer (dus niet alleen een diode) Je kunt voor informatie mailen naar info(at)laserexpert(punt)nl Ze verzenden wereld wijd! (dus ook naar België ;) )

Suc6! :o
www.laserexpert.nl <--- Lasers en toebehoren
janvanbree2
Berichten: 447
Lid geworden op: do 28 jul 2005, 23:38
Locatie: Moergestel / Wintelre / Tilburg. .. .
Contacteer:

Bericht door janvanbree2 »

ik kan laserdiode's regelen tot 10 watt (=10.000mw!!) in de golflengte 532nm. moet je echter wel je spaarpot meebrengen :D
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
Plaats reactie