Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

JVC AV-28WZ4EPS start slecht

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Overig
Auteur Bericht
Puuk

BerichtGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 12:45    Onderwerp: JVC AV-28WZ4EPS start slecht Reageer met quote

Mijn JVC AV-28WZ4EPS begint steeds slechter op te starten. Bij het aanzeeten lijkt het er op dat het beeld te sterk naar boven wordt afgebogen, af en toe is de onderkant van het beeld in ieder geval bovenin het scherm te zien. De rest van het scherm is nogal kleurig. Na een aantal secondes valt het ding dan weer op standby (een beveiliging, neem ik aan). Uiteindelijk geeft hij wel goed beeld, maar soms moet ik hem 5 keer aanzetten voordat hij het goed doet. Het gaat overigens beter als het ding een tijd niet aan heeft gestaan (en ook geen netspanning heeft gehad, van de netspanning halen leek in het begin te helpen, maar de laatste tijd ook niet meer). Na ongeveer drie kwartier goed beeld kan het zijn dat het beeld begint te flikkeren, en dat het ding dan alsnog uitvalt (standby). Iemand enig idee? Ik heb al gehoord dat het een los contact van het verticaal IC zou zijn (blijkbaar typisch JVC probleem). Alvast bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mat Janssen
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 12:57    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad bij dat type van JVC komt dat regelmatig voor. Kijk ook eens in de buurt van de lijntrafo dat wil ook wel eens slecht eruitzien daar.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Overig Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: