JVC AV-28WZ4EPS start slecht

Site feedback, berichten voor moderators enz
Plaats reactie
Puuk
Berichten: 1
Lid geworden op: di 2 aug 2005, 12:42

JVC AV-28WZ4EPS start slecht

Bericht door Puuk »

Mijn JVC AV-28WZ4EPS begint steeds slechter op te starten. Bij het aanzeeten lijkt het er op dat het beeld te sterk naar boven wordt afgebogen, af en toe is de onderkant van het beeld in ieder geval bovenin het scherm te zien. De rest van het scherm is nogal kleurig. Na een aantal secondes valt het ding dan weer op standby (een beveiliging, neem ik aan). Uiteindelijk geeft hij wel goed beeld, maar soms moet ik hem 5 keer aanzetten voordat hij het goed doet. Het gaat overigens beter als het ding een tijd niet aan heeft gestaan (en ook geen netspanning heeft gehad, van de netspanning halen leek in het begin te helpen, maar de laatste tijd ook niet meer). Na ongeveer drie kwartier goed beeld kan het zijn dat het beeld begint te flikkeren, en dat het ding dan alsnog uitvalt (standby). Iemand enig idee? Ik heb al gehoord dat het een los contact van het verticaal IC zou zijn (blijkbaar typisch JVC probleem). Alvast bedankt.
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Inderdaad bij dat type van JVC komt dat regelmatig voor. Kijk ook eens in de buurt van de lijntrafo dat wil ook wel eens slecht eruitzien daar.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Plaats reactie