Jongleren - Lichteffecten

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
janvanbree2
Berichten: 447
Lid geworden op: do 28 jul 2005, 23:38
Locatie: Moergestel / Wintelre / Tilburg. .. .
Contacteer:

Bericht door janvanbree2 »

wij hebben wel eens een 10 watt full color laser met 2 glasvezels op de handen van een zanger geplaatst en zo kon die laserstralen uit zijn handen laten komen. Op zich werkte dat wel aardig maar kostentechnisch is dat voor de meesten niet haalbaar helaas. Met kleinere lasers moet zo iets ook wel kunnen denk ik, maar is wel bewerkelijk en nog wanneer je een beetje leuke lasers wil hebben toch nog wel prijzig...
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

Bericht door deejayke »

met wat rook en die lasertjes uit een "grijpbakje" zie je ook al snel wat effect ;-) misschien verkleurende led's een idee??
m.v.g.
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Kiddo
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 16:02

Bericht door Kiddo »

Duo-leds, regenboog-leds, en normale leds zijn ondertussen een appeltje voor me na me even verdiept te hebben. Nu alleen de vragen die dan opreisen:


hoeveel mcd is een beetje fel, stel het is niet helemaal donker, hoeveel mcd moeten die lichtjes hebben om toch nog behoorlijk zichtbaar te zijn.
Iets in de orde van 300, of iets in de orde van 3000 of 30000 mcd???


daarnaast is er het kostenplaatje. regenboog leds (die je mbv voltage alle kleuren kunt laten aannemen) zijn nogal duur, normale leds zou ik voor wat ik wil weer bergen leds moeten hebben. Waar haal ik deze dingen goedkoop vandaan?

Conrad ken ik, voor de rest???
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

Bericht door deejayke »

Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Kiddo
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 16:02

Bericht door Kiddo »

Conrad is bij deze afgeschreven inderdaad, makkelijk de helft van de prijs.....
lotr_mtd
Berichten: 227
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 20:45
Locatie: . .

Bericht door lotr_mtd »

je kan hier toch ook powerleds ophangen :?: :?: :?:
of gaat dit niet
bezoek zeker eens www.wargamesatmtd.tk
Plaats reactie