afstandsbediening centrale deurvergrendeling e.d auto

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
robo
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 8 jan 2006, 17:26
Locatie: apeldoorn

afstandsbediening centrale deurvergrendeling e.d auto

Bericht door robo »

Help
Ik bezit nog maar 1 (redelijk versleten) exemplaar van deze afstandsbediening. Aangezien ook de startblokkering en het alarm met deze afstandsbediening in werking worden gesteld heb ik de keuze uit:
1. het geheel uit de auto laten verwijderen van de startblokkering e.d. en de deuren handmatig op slot te draaien
of ............... ???????????
bestaat de mogelijkheid om de afstandsbediening te dupliceren o.i.d. ?
Zo ja, waar en hoe?
alvast bedankt
rob
Ik ben A-technisch; dus graag een simpel antwoordt als je wilt.
vr gr
robo
janvanbree2
Berichten: 447
Lid geworden op: do 28 jul 2005, 23:38
Locatie: Moergestel / Wintelre / Tilburg. .. .
Contacteer:

Bericht door janvanbree2 »

Als u een gecertificeerd alarmsysteem op uw auto heeft, is het zeer waarschijnlijk dat u bij de leverancier daarvan gewoon een vervangende afstandsbediening kunt bestellen. Wanneer dat niet zo is, is het willicht een optie om de huidige op te knappen. Er hangt dan helaas altijd wel een klein risico aan dat de afstandsbediening beschadigd raakt en dat het zaakje niet meer werkt. Dus ik zou dat altijd eerst proberen via de leverancier een nieuwe afstandsbediening te bemachtigen.
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
Joeri Fr
Berichten: 744
Lid geworden op: wo 29 sep 2004, 18:22
Locatie: Brugge (B). .. .

Bericht door Joeri Fr »

Als ik het zo lees, heb je niet alleen alarmfuctie maar ook anti-wegrijsper op je afstandsbediening (Is het gewoon de sleutel van je wagen met afstandsbediening?).
Ja alarm werkt via batterij, je wegrijsper werkt wanneer je je sleutel in het slot omdraait op je dashboard.
Deze laatste hoeft geen batterij en zal altijd werken. Echter, deze is niet na te maken en kan enkel geleverd worden door een dealer van het merk van je wagen (dient er voor dat sleutels niet kunnen nagemaakt worden en dan je bijvoorbeeld niet met een schroevendraaier het slot kan afbreken en de draadjes verbinden om te starten).

Dan ben je zoals Jan aangaf, aangewezen op je leverancier.
Plaats reactie