digital fotokader

Alle vragen m.b.t digitale schakelingen m.b.v. losse i.c's
en oplossingen m.b.v. PIC processoren.
Plaats reactie
anomaly
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 feb 2004, 8:16

digital fotokader

Bericht door anomaly »

Beste,

Graag had ik zelf een memory card reader of cd-rom aangesloten op een TFT om alzo een digitale fotokader te maken. Ik vind hier nergens info behalve bij de fabrikant zelf (http://www.digi-frame.com/), maar de aankoopprijs is nog steeds te hoog. Ik heb weet van iemand die een laptop getransformeerd heeft, maar dat was esthetisch niet correct (veel te dik om aan de muur te hangen). De prijzen van TFT zijn voor de moment zeer laag, maar ik heb geen >idee van sturingen e.d.

Alvast bedankt voor elke vorm van antwoord,

Gerry
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11498
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Direct een scherm aansturen zal niet lukken met een memorystick ef een cd speler.
Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat er ergens een pc staat waar de foto's naar toe gaan daar mer een programma verwerkt worden in het formaat wat jij wil en dan via de videokaart van de pc naar een scherm gestuurd worden. Afhankelijk van de prijs van dat scherm wordt dat duur of goedkoop.
Als je "gewone" pc onderdelen hiervoor gebruikt zal de prijs navannant worden.
Verder kan ik op dit moment niks anders bedenken.
anomaly
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 feb 2004, 8:16

Bericht door anomaly »

Mat,

Toch bedankt voor je reactie. Het is echt wel de bedoeling om geen pc te gebruiken (het moet aan de muur hangen, dus geen dikke kabels of andere "lelijke" dingen. Anders kan ik gewoon een verlengkabel aan m'n flat hangen en die aan m'n muur hangen ;)

Greetz,

Anomaly
Jo
Moderator
Moderator
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 9:11
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Jo »

Kijk eens bij de fa Antratek (Capelle a.d. IJssel). Ze verkopen zeer kleine PC-bordjes. Een volledige PC op een bordje van ca 1 dm2.
Is dat misschien een uitgangspunt?
anomaly
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 feb 2004, 8:16

Bericht door anomaly »

Bedankt! Ik zal er eens goed rondneuzen en hoop er iets te vinden. :o
Jo
Moderator
Moderator
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 9:11
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Jo »

zoek bij de duitse leverancier Elektronikladen.
Wordt vertegenwoordigd door Antratek.
Plaats reactie