Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

moderator
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> De Huiskamer
Auteur Bericht
Mat Janssen
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di 25 Jul 2006, 12:47    Onderwerp: Reageer met quote

Daarom beste Stynus mag hij o.a. al geen mod. worden. Stel je moet een weerstand van 101 ohm gebruiken, dan moet je hem zelf nog maken ook want in de winkel zijn die niet op voorraad.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
deejayke

BerichtGeplaatst: Di 25 Jul 2006, 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

@ elektro, als je echt persé moderator wil zijn raad ik je aan ZELF een forum op te starten. als je op een ander forum "dat niet van JOU is" moderator moet je deze functie ZELF NIET vragen... je WORDT DAN GEVRAAGD door de forumbeheerders... en als je dan in aanmerking wilt komen hier zou ik alvast volop beginnen te studeren dat je net zo goed wordt als de ECHTE moderators hier (en dat kan nog een tijdje duren) Wink

ik vindt dat je ook niet moet vragen achter een slotje want er zijn nog personen die kunnen of willen hun mening zeggen op dit topic, als er een grendel op moet dan is dit de beslissing van de mod's Wink

en het is niet omdat je een handycap hebt (adhd, dyslexie, enz...) dat je benadeeld bent... en je mag van die toestand zeker geen misbruik maken (dan gebeurd zoiets als het verhaaltje van het 'lammetje en de wolf')...

grtzzzzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
janvanbree2

BerichtGeplaatst: Di 25 Jul 2006, 15:10    Onderwerp: Reageer met quote

@deejayke:

volgens mij heeft de heer elektro in het verleden al een aantal forum's opgezet en die hier geprobeerd te promoten...

ware het niet dat dat niet zo'n succes was.

Ik denk dat het verstandig is deze discussie tot een einde te brengen gezien het feit dat we nu zo'n anderhalf jaar af en toe bezoek krijgen van onze gerhard en het volgens mij niet een keer voor is gekomen dat hij een zinnig onderwerp is gestart of een zinnige vraag heeft gesteld die daadwerkelijk iets met elektronica te maken heeft.

En tot slot zou ik tegen Gerhard willen zeggen: Laat zien dat je echt met elektronica bezig bent door als je echt problemen ergens mee hebt een serieuze duidelijk geformuleerde vraag te stellen in degelijk nederlands. Dan kun je van ons ook een degelijk antwoord en hulp terug verwachten.
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> De Huiskamer Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2                     

Ga naar: