moderator

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Daarom beste Stynus mag hij o.a. al geen mod. worden. Stel je moet een weerstand van 101 ohm gebruiken, dan moet je hem zelf nog maken ook want in de winkel zijn die niet op voorraad.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

Bericht door deejayke »

@ elektro, als je echt persé moderator wil zijn raad ik je aan ZELF een forum op te starten. als je op een ander forum "dat niet van JOU is" moderator moet je deze functie ZELF NIET vragen... je WORDT DAN GEVRAAGD door de forumbeheerders... en als je dan in aanmerking wilt komen hier zou ik alvast volop beginnen te studeren dat je net zo goed wordt als de ECHTE moderators hier (en dat kan nog een tijdje duren) ;-)

ik vindt dat je ook niet moet vragen achter een slotje want er zijn nog personen die kunnen of willen hun mening zeggen op dit topic, als er een grendel op moet dan is dit de beslissing van de mod's ;-)

en het is niet omdat je een handycap hebt (adhd, dyslexie, enz...) dat je benadeeld bent... en je mag van die toestand zeker geen misbruik maken (dan gebeurd zoiets als het verhaaltje van het 'lammetje en de wolf')...

grtzzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
janvanbree2
Berichten: 447
Lid geworden op: do 28 jul 2005, 23:38
Locatie: Moergestel / Wintelre / Tilburg. .. .
Contacteer:

Bericht door janvanbree2 »

@deejayke:

volgens mij heeft de heer elektro in het verleden al een aantal forum's opgezet en die hier geprobeerd te promoten...

ware het niet dat dat niet zo'n succes was.

Ik denk dat het verstandig is deze discussie tot een einde te brengen gezien het feit dat we nu zo'n anderhalf jaar af en toe bezoek krijgen van onze gerhard en het volgens mij niet een keer voor is gekomen dat hij een zinnig onderwerp is gestart of een zinnige vraag heeft gesteld die daadwerkelijk iets met elektronica te maken heeft.

En tot slot zou ik tegen Gerhard willen zeggen: Laat zien dat je echt met elektronica bezig bent door als je echt problemen ergens mee hebt een serieuze duidelijk geformuleerde vraag te stellen in degelijk nederlands. Dan kun je van ons ook een degelijk antwoord en hulp terug verwachten.
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
Plaats reactie