GSM draadloos huis bedrijf beveiliging alarm systeem uniek

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
bert bouwma
Berichten: 1
Lid geworden op: za 29 jul 2006, 13:42
Contacteer:

GSM draadloos huis bedrijf beveiliging alarm systeem uniek

Bericht door bert bouwma »

TE KOOP Ongelooflijk geprijs en zeer compleet en helemaal draadloos inbraak- en brandmeldsysteem met ingebouwde GSM telefoonkiezer, voor waar geen vaste telefoonlijn aanwezig is. je wordt op je GSM ingelicht bij toetreding, inbraak- en rookmelding.Bij alarmmelding wordt men dus ook per SMS geinformeerd welke zone alarm heeft gegeven. je ziet op je GSM wat de alarmmelding heeft veroorzaakt. Ook bij stroomuitval word je op uw telefoon gewaarschuwd. Het systeem is geheel te programmeren met direct alarm zones, stil alarm (je hebt binnen 5 a 6 sec de melding op je GSM binnen, te bedienen vanaf je GSM, uit te breiden met tal van soorten melders, in bellen op het hoofdpaneel en meeluisteren per telefoon wat er gezegd wordt zonder dat het merkbaar is. telefoonkiezer voor 6 in te programmeren telefoonnummers. hoofdpaneel is voorzien van een noodaccu. Er worden twee afstandbedieningen mmegelerd om het systeem in- en uit te schakelen. Normaal kost een GSM module voor een alarmsysteem al meer dan dit systeem. Kijk op www.alcatrazalarm.nl
Bijlagen
alcatraz45.jpg
alcatraz45.jpg (34.55 KiB) 4290 keer bekeken
alcatraz45.jpg
alcatraz45.jpg (34.55 KiB) 4290 keer bekeken
JARI NETWORKS
Berichten: 1697
Lid geworden op: zo 23 apr 2006, 19:01
Locatie: Hedalen. .. Noorwegen .. .. .. .. .. .. ...

Bericht door JARI NETWORKS »

Je bent net te laat met deze advertentie, ik heb net een centrale ( TERXON S ) gekocht.

dit is dan wel een bedraad systeem, maar de bedrading hadden we al tijdens de bouw aan laten leggen.

Ik ben wel erg tevreden betreffende deze centrale.

Groetjes Jan
http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
Plaats reactie