Studeren in de Zomer

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Studeren in de Zomer

Bericht door Mandy »

Met dit weer heb je een takel nodig om je achter de lamellen te plaatsen. Concentratie is al een bekend probleem van mij, maar nu helemaal.

Overschakelen van de BE-A naar de BE-B heeft toch zo'n twee maanden geduurd. Wat ben ik blij dat ik die A heb!

Iedereen snapt niet dat ik in de zomer gewoon verder blijf hakken met mijn studie houweeltje.

Maar ik begrijp ook wel dat het nu tijd is om het rustiger aan te doen, anders raakt die houweel nog bot. Maar straks als de herfst aanbreekt dan ben ik met BE-B doorgebroken en dan hoeft dat niet alsnog.

Transistoren en toepassingen;
Transistor als versterker;
Veldeffecttransistoren;
Opamps;
Gestabiliseerde voedingen;
Eindversterkers;
Oscillatoren en generatoren;
Halfgeleiderschakelelementen

Dan gaat de elektro cursus nog redelijk. Wiskunde gaat nog een stuk moeilijker. Ik doe de Tweede Fase van de HAVO. En moet nog een GR regelen. Je weet hoe het gaat op MP. Alles ligt in Schagen, Groningen, Maastricht, Vlissingen en alles in de buurt verdwijnt als sneeuw voor de Zon. Laatst nog een Sebring uitlaat misgelopen. (kreng is 400 euro in de winkel)
Vierhonderd euri is wat de BE-B cursus kost en om examen aan te vragen moet ik dat wel op tafel leggen en waar heb je meer aan? Ik studeer nu met tweedehandse mappen.

Ik ben nog steeds niet halverwege het Basis Elektronicus diploma, maar kom nu wel in de buurt. Qua wiskunde moet ik nog maar eerst alle MAVO opgaven opfrissen. Omdat de vorderingen hier zo slecht gaan, heb ik een student Wiskunde benaderd.

Om alles draaiende te houden, werk- huishouding- leren, met deze temperatuur willen mijn 4 cilinders het niet trekken. Misschien moet ik mij geestelijk verplaatsen in een motorblok die in grotere auto's zit. Lincoln, Viper, BMW 8 serie?

Of zullen we het nog beter aanpakken en kiezen voor iets wat meer past bij dit weer, een Ladenstein 2000?
Bijlagen
Ladenstein.jpg
Ladenstein.jpg (34.84 KiB) 9359 keer bekeken
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Voor wie wil mee dromen...

http://www.ladensteinyacht.com/public/range.asp?T=4

Dromen van een Ladenstein helpt wel. Studie gaat stukken beter!


Verlichting moet ook werken...
Bijlagen
MVC-047FBewerkt.jpg
MVC-047FBewerkt.jpg (27.52 KiB) 9330 keer bekeken
MVC-054FBewerkt.jpg
MVC-054FBewerkt.jpg (28.47 KiB) 9330 keer bekeken
JARI NETWORKS
Berichten: 1697
Lid geworden op: zo 23 apr 2006, 19:01
Locatie: Hedalen. .. Noorwegen .. .. .. .. .. .. ...

Bericht door JARI NETWORKS »

ik zag dat je kon solliciteren bij ladenstein, niets voor jou om als elektrieker daar te werken???


Mss krijg je korting op de prijs
http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

http://www.ladensteinyacht.com/public/n ... mn=6&sn=29

Bedoel je dit? Ik zie niet dat ze specifiek op zoek zijn naar een elektro. Ing. Ladenstein zoekt alleen echte toppers. Misschien 12 jaar jonger en een Master van TU Delft en opgegroeid in Aalsmeer. Zo fanatiek als Jens en Jos, dan heb je op je 25 ste al heel wat boten op je naam staan.

Duits manie is bij mij pas begonnen op mijn dertigste en Oostenrijk's kan ik bijna niet verstaan. Behalve:

Mein Tirol ich bleib dir Troj, ein ganzes Leben lang! Tirol, ich bin ein Kind von dir!

Discount? Ik denk dat onze Ing. dat echt niet doet. Al zou je een achtergrond hebben zoals hierboven geschetst, dan nog is zo'n schuit niet te betalen.

Wat denk je dat het alleen al kost om zo'n boot aan te meren en te onderhouden, de brandstof, verzekering etc?

Traumen von Ladenstein...
JARI NETWORKS
Berichten: 1697
Lid geworden op: zo 23 apr 2006, 19:01
Locatie: Hedalen. .. Noorwegen .. .. .. .. .. .. ...

Bericht door JARI NETWORKS »

ich liebe auch die deutsche heimat
http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
Plaats reactie