aangeboden: neodymium magneten

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
Kaz'Duzar
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 19 jun 2006, 10:28
Locatie: . .

aangeboden: neodymium magneten

Bericht door Kaz'Duzar »

Aangeboden, neodymium magneten

Dit zijn kleine, sterke magneten. Je kunt er van alles mee; gebruiken om kleine voorwerpen op hun plaats te houden, er mee spelen, gebruiken voor een natuurkunde PO/profielwerkstuk etc... Ik vond ze nog in een hoekje liggen en doe er verder vrij weinig mee, vandaar dat ik ze wegdoe.

- Schijfmagneet 10x5mm. Heftkracht maximaal 2,4kg. Meer info. 30 stuks beschikbaar. 25 cent/stuk.

- Schijfmagneet 10x3mm. Hefkracht maximaal 1,6 kg meer info. 3 stuks beschikbaar. 20 cent/stuk

- blokmagneet 5x5x5 mm. Hefkracht maximaal 1,1kg. meer info. 8 stuks beschikbaar. 20 cent/stuk.

- magneet 15x4x4 mm. Hefkracht maximaal 1,7 kg. meer info. 2 stuks beschikbaar. 35 cent/stuk.

- cilindermagneet 4x12.5mm. Hefkracht maximaal 610 gram. Meer info. Maar 1 beschikbaar! 25 cent.

- plaatmagneet 5x5x2mm. Hefkracht maximaal 650 gram. meer info. 9 stuks beschikbaar. 15 cent/stuk.

- Ringmagneet 6x2mm. Hefkracht maximaal 640 gram. Meer info. 10 stuks beschikbaar 15 cent/stuk.

- schijfmagneet 6x2mm. Hefkracht maximaal 680 gram. meer info. 10 stuks beschikbaar. 15 cent/stuk.

Bij een grotere afname kan er natuurlijk wat van de prijs af :) Verzendkosten zijn voor koper. Ophalen kan in Houten of op Utrecht CS
bazzz
Berichten: 406
Lid geworden op: wo 8 feb 2006, 19:42
Locatie: . .

Bericht door bazzz »

heeeeeeeeey kheb wel interesse:D

kwil wel 10 keer de schijfmagneet 6x2mm a €1.50
en 4 keer de Schijfmagneet 10x5mm a€1.-

hoeveel kost dit om te verzenden? ik denk dat een gewone envelop + postzegel wel moet lukken of niet?

graag ff een reactie op mijn mail

basmolkenboer(apenstaartje)hotmail.com

alvast bedankt!

grtz Bas
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

bazzz schreef:... ik denk dat een gewone envelop + postzegel wel moet lukken of niet?...
+ veel blik eromheen anders blijft heb bij de post aan de sorteermachine kleven.
bazzz
Berichten: 406
Lid geworden op: wo 8 feb 2006, 19:42
Locatie: . .

Bericht door bazzz »

hahaha is dat niet het probleem van de tpg?:P of zou een van ons 2 nog wel eens een rekening kunnen krijgen ervan?:P

grtz Bas
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

dan scheurt de enveloppe open en jij krijgt een lege enveloppe en de magneten hangen daar tegen de sorteermachine.
Kaz'Duzar
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 19 jun 2006, 10:28
Locatie: . .

Bericht door Kaz'Duzar »

De magneten zijn allemaal al verkocht. Ik heb ze verzonden in een bubbelenvelop en ze zijn goed aangekomen bij de koper. Ik had ze dan wel in heel veel lagen dik karton gewikkelt.
Plaats reactie