TV GELUID

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
Teddy
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 15 mar 2004, 18:43

TV GELUID

Bericht door Teddy »

HOI MENSEN,

MISSCHIEN KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN. IK HEB AFGELOPEN EEN 70CM KLEURNTV GEKOCHT (GEEN BREEDBEELD) VAN JVC MET EEN GELUIDSVERMOGEN VAN 10 WATT.
IK VIND HET OM TE HUILEN, ZO ERG IS DAT GELUID. HET KLINKT HOL EN SCHEL OOK AL STEL IK HET GELUID MET ZOVEEL MOGELIJK LAGE TONEN IN ENZO.
ALS IK MTV OF TMF OPZET, WORDT IK GILLEND GEK. HET LIJKT WEL EEN GELUID VAN EEN KINDERTELEVISIE OFZO.
NU MAG IK HEM KOMEN RUILEN VAN DE WINKEL MAAR IK MOET DAN EEN ANDER TOESTEL UITZOEKEN.
HEBBEN JULLIE TIPS VOOR MIJ? WELK MERK GEEFT BIJVOORBEELD EEN MOOI VOL GELUID? LIGT HET MISSCHIEN AAN DE HOEVEELHEID WATT? WANT MIJN VORIGE TV HAD EEN VERMOGEN VAN 15 WATT.
WIE O WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND??

GROETJES ALLEMAAL
geert
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 feb 2004, 20:43
Locatie: Zwolle
Contacteer:

HOOFDLETTERS

Bericht door geert »

JE HEBT CAPSLOCK per ongeluk nog aan staan.

HET LEEST BEST WEL IRRITANT als C/Lock nog aan staat.

We snappen het ook wel ALS CAPSLOCK niet aan staat!
Alle elektronica bestaat uit rook: als er iets kapot gaat, komt het naar buiten.

http://www.roenskeep.net
RiPKiP
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 25 aug 2002, 14:44
Locatie: Richting Utrecht :-)
Contacteer:

Bericht door RiPKiP »

als je nou slim bent hang je jouw tv aan je geluidsinstallatie, heb je mooi geluid wat nog regelbaar is ook...
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Wanneer je een tv koopt van het merk Philips dan heb je goed beeld en goed geluid. Het is nou enmaal zo.
Ik heb al heel wat verschillende tv gezien ,gemaakt en bekeken .
Toch dat Nederlandse product is gewoon het beste.Wat anderen ook zeggen!
Teddy
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 15 mar 2004, 18:43

Bericht door Teddy »

Dank je wel Geert, voor je zeurderige reactie. Heb ik echt wat aan. Als het aan jou lag, had ik nu een bekeuring gekregen, niet?
Teddy
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 15 mar 2004, 18:43

Bericht door Teddy »

Ik zal eens kijken naar die Philips TV's dan. Misschien ben ik daar wel tevreden over. Bedankt alvast.
En RipKip, jij ook bedankt, en je hebt gelijk over die speakers, maar ik vind gewoon dat ik ook zonder de speakers tevreden moet zijn met het geluid. Dat was met mijn vorige TV ook zo namelijk.

Groetjes.
geert
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 feb 2004, 20:43
Locatie: Zwolle
Contacteer:

bekeuring

Bericht door geert »

Het boeit mij niet hoe jij je berichten opmaakt, voor mijn part zet je ze op grootte 7 in het rood.

Waar het mij om gaat is dat berichten veel leesbaarder zijn als je ze niet in hoofdletters schrijft.
Maar als jij je er lekkerder bij voelt als je al je berichten in hoofdletters typt,
zal ik dat accepteren en wat meer moeite doen om ze te lezen. :(
Alle elektronica bestaat uit rook: als er iets kapot gaat, komt het naar buiten.

http://www.roenskeep.net
Plaats reactie