C: Formateren en XP herinstalleren

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

C: Formateren en XP herinstalleren

Bericht door Mandy »

Kan iemand mij uitleggen hoe dit moet? Mijn harde schijf is gepartitioneerd. Alle systeem software zit op C.

Mandy
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

ik heb ergens een pdf met uitleg, ik zal em is terugzoeken ;-).
Edit:
http://elektronicastynus.nimio.info/ef/ ... eWinXP.pdf
Maar besef wle dat alles dan weg is op die schijf/partitie :P.
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Tja, wiskunde vriendin Sheila vraagt 25 euro en de boze Nerd om hulp vragen, terwijl A+ studie voor de deur staat?

Het wordt hoog tijd dat ik mijn eigen ICT boontjes dop. Op deze tour geraak ik nooit in de Industriele Automatisering.

De Nerd is een beetje boos, omdat wij met nog een vriend een week hebben doorgebracht in een huisje in Gelderland en tja och, ik wou alleen wiskunde studeren en hij wou alleen pendelen en bediend worden. Ik ben vegetarier en ik kook liever zelf mijn eten. Tja het was WK, ik ging het dorpje van mijn idool verkennen (Elburg) en mijn vrienden werden dronken. Ik vond ze op een hele andere frequentie in het restaurent. Ja ik had DVD geregeld, heb zelfs een videotheek pasje van die stad bij mijn autopapieren en die Nerd alleen maar klaaaageen! Want ik was de AC kabel vergeten en wat een toeval, wij vonden de volgende dag in Deventer een oude klasgenoot bij de Handyman. Hij had de zaak verkocht en hij ging in Enschede verder met Handyman, bij zijn vrouw en kind.

Pendelen: met een vaag ding vragen stellen.

Een Urc, Ure,

Mandy om half twee in de nacht
Plaats reactie