Mijn neefje is beyond nerd!

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Mijn neefje is beyond nerd!

Bericht door Mandy »

Mijn gare computer is naar een PC dokter geweest in Maastricht. Jawel, even 250 km rijden en daar afgeven bij mijn neefje!

Mijn neefje studeert voor gamedesigner. Hij ging elke dag naar Hilversum met de trein! Hij doet nu stage in Eindhoven.

Hij hoeft nog 1.5 jaar en dan kunnen die drie letters bij zijn naam. Wat zag hij er weerie uit, hij leeft van het licht uit zijn beeldscherm!

Om 5 uur opstaan en thuis komen om 21:00 uur. 12 uur werken is heel normaal in de gamedesign wereld!

Hij heeft al aardig wat mooie papiertjes aan zijn muur. Naast MTS/E heeft ie nog wat andere papieren, een bachelor van Uni van Utrecht en een basis Cisco certificaat.

Ik zei tegen hem, misschien als ik 60 ben dan heb ik ook die drie lettertjes en zijn laatste woordjes waren: "Ja, maar pas wel op je gezondheid!"

Vroeger had ik op de Paser Malem Besar een helm gekocht met een robot achtig masker. Hij heeft dat ding nog steeds en het staat boven zijn diploma's flink stof te vangen! Zijn hoofd zal er niet meer in kunnen...

Zijn kamertje is de helft van mijn slaapkamer en ik maar klagen over mijn 3 kamer flat. Brr, ik wil niet graag ruilen met hem!

Zijn passie is games, maar zelf spelen kan hij alleen in het weekend. Ik moet snel weer fulltime werken en met wat geluk kan ik mijn neefje verrassen met iets wat ie dubbel en dwars verdiend.

(Als iemand een flat screen verdiend is hij het wel.)
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 7 nov 2004, 18:58
Locatie: Bilzen. .. .
Contacteer:

Bericht door crossover »

rij met een JEEP over zijn CRT, en dan heb je flat screen
Liggend Kan Je Sch**ten Maar Het Is Beter Als Je Zit.
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

hihihi, dan ben ik niet meer welkom in Maastricht!

Misschien ook leuk om te weten, we hebben 1 dezelfde oma, die woont ook in Zoetermeer. Zijn andere oma, de moeder van zijn vader die heeft 16 kinderen. En de moeder van mijn vader had maar een kleinkind (Mandy) en haar tweede man had die ramen van de TU Delft ontworpen. Hij was er bijna gek van geworden, zei hij.

Mijn vader heeft al de schriften van die architect weggegeven aan kringloop organisaties! Toen mijn weilen oma naar het verzorgingshuis moest. Ze heeft het daar maar 6 maanden vol gehouden. (2005)
Toevallig wel even oud als die architect geworden (89)

Ben trouwens met mijn tante in Zuid-Limburg geweest dit weekend, zij is pas terug van Indonesie en volgens verschillende voorspellers weten we hoe oud die andere oma (Zoetermeer) word, maar dat is groot geheim en ze mag dat zelf niet weten.
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 7 nov 2004, 18:58
Locatie: Bilzen. .. .
Contacteer:

Bericht door crossover »

spookyyyyyyyyyyyyyy :twisted:
Liggend Kan Je Sch**ten Maar Het Is Beter Als Je Zit.
Arjan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 24 jul 2002, 22:24
Locatie: Eindhoven. .. .. .
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Tsja, gamedesign. Daar is het echt hard werken.

Zelf doe ik technische informatica, en daar zitten ook wel wat aparte figuren tussen (Niet dat ik mezelf als normaal zie hoor btw)...

Heeft ie hem trouwens nog kunnen fixen?
Condensators? Kan je dat eten?
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Zijn advies is een nieuwe kopen, want hier nog oude onderdelen instoppen is niet de moeite waard. Dit moederbord heeft te veel moeite met een 60 giga schijf. Ik heb de oude 40 gig er weer ingezet.

Ik ga heel goed nadenken wat ik ga doen.


PS: Spooky? Ik zal maar niet verder vertellen. Als Krishna toegewijde mogen wij niet doen aan dingen als toekomst voorspellen. Ik heb bepaalde typisch Indonesische dingen niet aangeleerd of afgeleerd. Maar ik eet nog wel graag op een kussen op de grond. (vegetarisch)
Dat is niet verkeerd.
Wij Krishna's bemoeien ons liever niet met geesten en krissen, duistere magie. Ik heb zelf een keer gezien hoe iemand een kris op zijn punt loodrecht omhoog laat staan.

Wij Krishna's staan boven zwarte magie.


Hare Krishna,
Hare Krishna,
Krishna, Krishna,
Hare Hare,
Hare Rama,
Hare Rama,
Rama Rama,
Hare Hare.


Als je dit opzegd, maak je het beste geluid van de Kosmos en ben je gelijk transcendentaal. Wie sterft op het moment van deze klanken, zal niet meer terugkeren naar dit Rijkdom van Leven en Dood. Op Krishna's planeet Krishnaloka is alleen Leven. Er zijn vele planeten, maar alle kennen de kringloop Leven en dood. (De Aarde behoort tot de lagere planeten)
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 7 nov 2004, 18:58
Locatie: Bilzen. .. .
Contacteer:

Bericht door crossover »

sorry, ma das volgens mij ijle praat
Liggend Kan Je Sch**ten Maar Het Is Beter Als Je Zit.
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Ijle praat is zoiets als de lucht van Mars, die is pas ijl! Ik kan je verzekeren dat als ik hier een pagina post uit de Bagavat Gita, dat die zeker niet ijl is. Dat boek heeft 900 pagina's!

(Alexander after Darius, eat your heart out!!!)

Don't make me do it, this is electro forum!
dj jens
Berichten: 1543
Lid geworden op: ma 2 jan 2006, 11:30
Locatie: Den Haag.. .
Contacteer:

Bericht door dj jens »

ik heb een goeie pc voor 70 euro die gasten zitten in Hardinkxveld giessendam ( sigeuners ) en bouwen die pc's op de keukentafel dit is een primapc p3 700MHz alleen er zit altijd heel wijnig aan ruimte in een 10gb schijfje is zo vol!
p.s. ik zal even het tel. nummer aan pappa vragen.
mandy, ziet je neefje er zo uit?
Bijlagen
gerrit
gerrit
the HARD nerd.JPG (9.86 KiB) 11740 keer bekeken
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Mijn neefje heeft enorme donkere strepen onder zijn ogen,
Hij is een zombie nerd!
Plaats reactie