Boekje met schakelingen

Zoek je iets? Plaats het hier!
Gesloten
Henk

Boekje met schakelingen

Bericht door Henk »

Wie heeft er nog een leuk boekje met (kleine) schakelingen voor een jongen van 15 jaar die graag niet al te dure projectjes wil maken?
Gast

Bericht door Gast »

in de bieb hebben ze vast wel iets staan. en als je niet lid bent kan je er wat uit kopieren.

succes
MADdie86
Expert
Expert
Berichten: 125
Lid geworden op: zo 15 sep 2002, 14:32
Locatie: De Waard
Contacteer:

Bericht door MADdie86 »

In de bibliotheek kan je veel leuke boekjes vinden met de simpelste tot de wat moeilijkerdere schema's. Kan je simpel daar in hun zoek machine zoeken.
Echter bij meerdere Bieb's hebben ze ook een collectie elektuurs. Kijk ook eens daar in, veel intressante informatie.

Voor de hobbyst die niet veel wil/kan uitgeven is het een idee om enkele passiefe componenten uit oude radio'tjes te halen.

En gasten maak het forum leuker en makkelijkerder door je zelf aan te melden!
Alguna gente está loca, yo es tuerca
www.thaband.tk
RiPKiP
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 25 aug 2002, 14:44
Locatie: Richting Utrecht :-)
Contacteer:

Bericht door RiPKiP »

Als je een idee heb zoek dat dan op met google en gebruik als extra keyword "simple" dat werkt ook vaak; er zijn namelijk veel site's met als doel simpele projecten...
Tedde
danny
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 25 sep 2002, 18:05
Locatie: Hoofddorp

Bericht door danny »

ik was die gast :D ik was me alleen vergeten om me aan te melden omdat ik bij mijn vader was en bij mij thuis meld die automatisch aan. en nu dus niet was ik vergeten. sorry :oops:

maar op deze site staan ook wel simpele schakelingen maar ook op www.circuitsonline.net staan simpele schakelingen.
tjaa......... geen idee!!!
Gast

Bericht door Gast »

Oke, heel erg bedankt allemaal!!!!!!!! :wink: [/b]
Gesloten