gezocht electronicus

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
electronicaamateurtje
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 23 jan 2008, 20:49
Locatie: hellevoetsluis. .

gezocht electronicus

Bericht door electronicaamateurtje »

hallo alemaal,ik ben opzoek naar een electronica student of electronicus in omgeving ROTTERDAM , hellevoetsluis die mij het praktische electronica kan leren , tegen betaling uiteaard.

ik heb een elctronica cursus bij nti gedaan maar dat is meer theorie , en zou graag meer van het praktijk willen leren, omdat ik graag een robot zou willen bouwen en nog wat dingetjes, hoppelijk kan iemand me helpen

alvast bedankt.
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Hallo,

Het is wel handiger als je een nick neemt die nog niet bestaat,want er is iemand hier die ook zoals jouw heet.

Over praktijk, het beste is gewoon zelf dingen bouwen. Eerst kleine, er gaat erg veel tijd in zitten, eerst begon ik met een goedkope soldeerbout en later ga je zo verbeteren. En zeker het bouwen van een robot is mij nog nooit gelukt. Maar dat is meer vanwege financiele redenen en auto's kosten mij al klauwen met geld. Als je het echt wilt dan komt het er wel. Vraag hier rond of iemand op je MSN wilt komen, zo heb je de beste ondersteuning.

Wie echt elke dag tijd en geld investeert komt er wel!
Gebruikersavatar
elektronica amateurtje
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 19:20
Locatie: heist op den berg.. .. .

Bericht door elektronica amateurtje »

Er is inderdaad iemand met ongeveer die nickname :x (IK :P )
met vriendelijke groenten robin.
Mijn favoriete wet:De wet van de minste
inspanning.
Those about to rock salute you !!
Gebruikersavatar
Flupke
Berichten: 818
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 12:06
Locatie: Wemmel België. .. .. .

Re: gezocht electronicus

Bericht door Flupke »

electronicaamateurtje schreef:hallo alemaal,ik ben opzoek naar een electronica student of electronicus in omgeving ROTTERDAM , hellevoetsluis die mij het praktische electronica kan leren , tegen betaling uiteaard.

ik heb een elctronica cursus bij nti gedaan maar dat is meer theorie , en zou graag meer van het praktijk willen leren, omdat ik graag een robot zou willen bouwen en nog wat dingetjes, hoppelijk kan iemand me helpen

alvast bedankt.
zo te lezen wil je digitale weg op...
Pak een cursus PIC of AVR.... en je komt als hobby ver
Wafelijzer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 8 jan 2008, 20:46
Contacteer:

Re: gezocht electronicus

Bericht door Wafelijzer »

Flupke schreef:
electronicaamateurtje schreef:hallo alemaal,ik ben opzoek naar een electronica student of electronicus in omgeving ROTTERDAM , hellevoetsluis die mij het praktische electronica kan leren , tegen betaling uiteaard.

ik heb een elctronica cursus bij nti gedaan maar dat is meer theorie , en zou graag meer van het praktijk willen leren, omdat ik graag een robot zou willen bouwen en nog wat dingetjes, hoppelijk kan iemand me helpen

alvast bedankt.
zo te lezen wil je digitale weg op...
Pak een cursus PIC of AVR.... en je komt als hobby ver
Ik ben zo ook begonnen, het beste kun je gewoon met de moedertaal Assembly beginnen, PICs zijn erg goedkoop en veel over te vinden. Stuur me een pm dan kan ik je mischien verder helpen (digitaal want woon in limboland).

Groetjes
Jerry
ION
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 12:54

Bericht door ION »

Als je echt van het begin wilt leren kan je het beste mischien bij de VERON te gaan zoeken Vereniging Van Zendamateurs Nederland of VRZA die starte vroeger wel is cursusjes op en daar leer je de beginselen van elektronika en zo verder (heb ik ook gedaan) was toen in Gouda bij een club.
Plaats reactie