Wie kan mij helpen?

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
Roos819
Berichten: 1
Lid geworden op: di 4 mar 2008, 10:42

Wie kan mij helpen?

Bericht door Roos819 »

Hallo,

Ik ben een Technsiumleerling. En daarbij moet je per periode een project/opdracht afronden.
Wij hebben als opdracht gekregen dat wij een bewegelijk spel moesten ontwerpen.
Dit hebben wij gedaan maar wij hebben een zeer ingewikkeld systeem. Ik zal kort proberen uit te leggen wat wij precies moeten doen.

Wij moesten dus voor school een bewegelijk spel maken voor kinderen. Dit hebben wij gedaan en daar kwam een zeer ingewikkeld spel uit qua elektronica. Omdat wij zelf niet weten wat wij nodig roepen we jullie hulp in.
Ons idee was om een wand te maken met aan 1 kant 12 ledlampjes. Deze ledjes moeten op willekeurige volgorde branden met tussenpauze van zo'n 2 tot 5 seconden. Dit moet gedurende 2 minuten. De kinderen moeten dan die ledjes die branden uitdrukken met hun voet of hand.
Het leek ons ook leuk om levels te maken. Bijvoorbeeld: Level 1 = 5 sec.
Level 2 = 4 sec.
Level 3 = 3 sec. etc.
Ook zal het handig zijn als je 2 van de 12 ledjes eventueel kunt uitschakelen.
Als je een ledje uitdrukt krijg je punten. Om deze score te kunnen bij houden willen wij dat er bovenop het spel een elektronische scorebord komt. Elke keer als het ledje uitdrukt komt er dus een punt bij.
Omdat wij zelf niet weten hoe en wat wij nodig zijn hiervoor hebben wij voor u een vraag.
Kunnen jullie zo snel mogelijk reageren het is met spoed!

Groeten Roos Technasiumleerling
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Ik zou je kunnen helpen, maar omdat het snel moet zal dat niet lukken omdat ik nog wat andere dingen te doen heb en die wil ik eerst afwerken.
Misschien wil een collega iets voor jullie betekenen.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Ik heb je bericht in de Digitaal sectie weggegooid aangezien het hier al stond.
Dubbelposten hebben we liever niet.
Plaats reactie