ondernemingsproject/eindwerk?

Site feedback, berichten voor moderators enz
Plaats reactie
dj thomas
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 25 apr 2008, 14:59
Locatie: . .

ondernemingsproject/eindwerk?

Bericht door dj thomas »

Kan iemand mij raad geven,

Ik studeer in het avond onderwijs graduaat elektronica optie multi media en moet na de zomer aan mijn einndwerk/ondernemingsproject beginnen.
Alleen weet ik niet wat maken of creëren. het mag niet letterlijk uit een tijdsschrift of boek overgenomen worden en er moet wat zelfdenk werk bijzitten.

Kan iemand mij raad geven over een goed eindwerk? Alle tips zijn welkom! ikzelf ben Dj en gepassionneerd door audio toepassingen!

Ps. ze stellen voor op school om liefst iets embedded te creëren.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Misschien een functiegerator die door een microcontroller word gestuurd?
dj thomas
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 25 apr 2008, 14:59
Locatie: . .

Bericht door dj thomas »

bedoel je een micrcontroller die de uitgang geeft zoals een functie generator?

Vind ik daar ergens info over?

Bedankt alvast voor het voorstel.
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Nee daar is een microcontroller niet snel genoeg voor.

Je zal dan een DDS (of een functiegen ic) moeten nemen. Daar de nodige filters bij bouwen voor driehoek enzo. Die DDS stuur je dan aan met een microcontroller (frequentie enzo instellen)
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

Bericht door deejayke »

aangezien je een disc jockey bent stel ik zelf voor om een intelligente lichtbesturing te bouwen, kan je deze nog gebruiken voor je discobar ook ;-)