Schakelaars

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Gesloten
max
Berichten: 4
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 18:53

Schakelaars

Bericht door max »

Nou ik zoek eigenlijk van die schakelaars met 3 aansluitpootjes aan de onderkant, dat als je hem de ene kant op zet de middelste en het rechterpootje verbonden worden, en de andere kant op het middelste en het linkerpootje.

K weet het, beetje vaag maar ja :? :wink:

max
De waarheid die blijft voorbestaan, is het leugen dat het aangenaamst is om te geloven.
john w
Berichten: 86
Lid geworden op: do 11 dec 2003, 23:21

schakelaar

Bericht door john w »

Jij zoekt een schakelaar met een wisselkontact. Die koop je bij alle elektronica zaken.
Een wisselschakelaar voor de verlichting in de woonkamer(bij spreken van wijze) doet exaxt hetzelfde.
max
Berichten: 4
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 18:53

Bericht door max »

ja maar ik zoek ze heel goedkoop 2e hands
De waarheid die blijft voorbestaan, is het leugen dat het aangenaamst is om te geloven.
Gebruikersavatar
deejayke
Berichten: 1076
Lid geworden op: ma 5 jul 2004, 21:47
Locatie: antwerpen, belgie. .
Contacteer:

re

Bericht door deejayke »

ik ga ook eens wat zeggen, maar dit is dan wel wat mierenneukerij denk ik, beste max, als je een topic over schakelaars begint kun je dat gwn verder doen hoor en niet steeds een nieuw topic over die schakelaars beginnen. vriendelijk groeten... deejayke
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
stragke
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 22 aug 2004, 20:35
Locatie: wevelgem(belgie)

Bericht door stragke »

man die kosten max 5euro/stuk en das dan afzetterij
wrm tweedehands hoeveel edde er nodig?
Gesloten