Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Goedkope LED's

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Elektronica algemeen
Auteur Bericht
RiPKiP

BerichtGeplaatst: Do 20 Mrt 2003, 18:21    Onderwerp: Goedkope LED's Reageer met quote

Mensen, mooie, felle en goedkope LED's kopen?? kijk hier eens: http://members.lycos.nl/winkel/

Ik heb hier zelf ook een hele boel besteld en vind de LED van een goede kwaliteit en zeker mooi, dus de moeite waard...
Gast

BerichtGeplaatst: Zo 30 Mrt 2003, 20:09    Onderwerp: Re: Goedkope LED's Reageer met quote

RiPKiP schreef:
Mensen, mooie, felle en goedkope LED's kopen?? kijk hier eens: http://members.lycos.nl/winkel/

Ik heb hier zelf ook een hele boel besteld en vind de LED van een goede kwaliteit en zeker mooi, dus de moeite waard...

die leds zijn duur vind ik
Naar boven
RiPKiP

BerichtGeplaatst: Za 5 Apr 2003, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

ow?? ik ben niet iemand die elke week led''s koopt en dus de meest recente prijzen weet maar als ik het vergelijk met conrad of met de lokale electro boer vind ik dit zeker niet duur.
voxel

BerichtGeplaatst: Ma 7 Apr 2003, 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben zelf wat Bezig met een groter ledproject en heb leds in grotere hoeveelheden nodig. Daartoe heb ik UUUUUUUUUren het net zitten afschuimen voor de beste prijs in leds, en dus weet ik wel wat duur en niet duur is. Deze leds zijn wel degelijk GOEDKOOP! reken wel dat het geen gewone ledjes zijn, het zijn 2kleurige, of zelfs blauwe! Bij een lokale electroboer betaal ik bijna 2.5 ? voor een blauwke van 5 mm, en hier heb je ze voor 30 cent!!!!!! DUS GOEDKOOOOOOP!!!!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ErwinJ

BerichtGeplaatst: Do 17 Apr 2003, 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

ik kan ze in alle (die er zijn) kleuren krijgen voor 35c. bij de plaatselijke electroboer, maar omdat er niet elke dag ledjes worden verkocht is het meestal maar kopen wat er nog is (hij zou ze wel gaan bestellen).

>Erwin<
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Elektronica algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: