pompschakelaar

Alle vragen m.b.t. lichteffecten m.b.v. lampen, led's etc.
Plaats reactie
eefw
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 10 okt 2004, 10:58

pompschakelaar

Bericht door eefw »

Voor mijn vijver zoek ik de volgende schakelaar (spatwaterdicht verpakt met stekker en stopcontact)
1. Als het vriest moet hij 24 uur per dag lopen, zodat er een opening in het ijs blijft. (temp sensor regelbaar ergens tussen -1 en + 5)
2. Start en stopt met schemerschakelaar. ('s nachts slapen de vissen en ik ook, dus hoor ik dat geklater liever niet) (licht sensor regelbaar)
3. Om voldoende nachtrust te hebben mag hij minstens 10 uur (globaal instelbaar) niet starten nadat hij 's avonds gestopt is. Dus midden in de zomer is het om 11.00 uur donker, stopt de pomp en start niet voor 9.00 uur 's ochtends. Heeft dus prioriteit boven de schemerschakelaar.

Wie kan en wil dat tegen een redelijke betaling voor me bouwen?

Vriendelijke groet, Eef Weenink

PS Dit staat misschien in het verkeerde forum, maar waar moet ie wel?
Muizeke
Moderator
Moderator
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 11 nov 2002, 21:58
Locatie: De Roest D'Alkemadelaan 4 bus 18 2600 Berchem ( Antwerpen )

Bericht door Muizeke »

Hoe meer u specifieert, hoe duurder de uitvoering. Aan welk bedrag had u gedacht?
De principeschakeling is zelfs niet al te moeilijk. De grote onderdelen zijn zelfs als bouwpakket verkrijgbaar. Bepaal zelf hoeveel u daaraan wil uitgeven.

Laat maar iets weten
Bijlagen
pompsturing.gif
pompsturing.gif (9.11 KiB) 9605 keer bekeken
eefw
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 10 okt 2004, 10:58

Bericht door eefw »

Muizeke schreef:Aan welk bedrag had u gedacht?
De losse appraten zijn te koop voor eur 15 à 25 per stuk. Eur 75 zou daarom mijn maximum zijn.

Vr. gr. Eef
Muizeke
Moderator
Moderator
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 11 nov 2002, 21:58
Locatie: De Roest D'Alkemadelaan 4 bus 18 2600 Berchem ( Antwerpen )

Bericht door Muizeke »

Sorry, maar met de opgegeven specificaties en het beschikbare budjet zie ik het niet zitten.
Veel geluk met uw zoektocht.
Plaats reactie