Waarom is Mandy zo stil?

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Waarom is Mandy zo stil?

Bericht door Mandy »

De laatste tijd heb ik niet veel gepost omdat heel hard gewerkt heb om meer ruimte te krijgen voor elektronica en klussen.

Mijn BMW was in november eindelijk verkocht. Die auto vrat ongelovelijk veel vrije tijd op. Omdat auto's van 1987 geen oldtimer meer worden heb ik besloten om hem te verkopen. Ik heb vrede gesloten met het behaalde resultaat.

In de vakantie van december heb ik hard gewerkt om mijn techniek ruimte nieuw leven in te blazen.

Ook heb ik een vaatwasser gekocht, om tijd te winnen in de huishouding.

Mijn grootste probleem is alle onderdelen een plek geven. Ik ben nogal chaotisch en ik moet nog hard werken om alles goed te ordenen.

Er is een grote tafel gekomen van ongeveer 2 meter, maar ik moet daar nog planken boven zetten.

Verder ben ik lid geworden van een sport school want ik ben met kleding aan ruim 80 kilo zwaar geworden en dus moet ik nodig wat kilo's weg sporten.

Ook probeer ik weer de draad op te pakken met de Analoge Techniek waar ik in 2006 mee was begonnen, maar door mijn baan als glasvezel monteur in Almere nogal was versloft. Laat thuis komen vanwege files etc en jah snel koken/afwassen en huishouding en dan weer snel slapen.

Ik moet dus nog even flink boksen tegen de chaos en dan heb ik eindelijk een serieuze elektro labo, zodat mijn berichten een hoger niveau krijgen en geen Miami Prozac situaties.

Dat was het voorlopig!
nemeg
Berichten: 649
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 19:40
Locatie: Asten. .. .. .

Bericht door nemeg »

Mandy
Een heel verhaal zeg.
Ik hoop dat je nu meer vrije tijd vindt om je weer met dit forum te bemoeien.
Met Mandy erbij is het gewoon een stuk leuker.
nemeg
Berichten: 649
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 19:40
Locatie: Asten. .. .. .

Bericht door nemeg »

Mandy is weer terug, tenminste dat dachten wij.
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Ik ben er wel, maar ik ben nogal stil. Ik heb het erg druk met mijn werk en huishouding en wat overblijft moet ik ook mijn labo van opruimen en die is behoorlijk uit zijn voegen geklapt.

Dus ik moet het rustig aan doen.
Plaats reactie