|
Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In
overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over
elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van
Schakelingen
|
| Auteur |
Bericht |
timturbo
|
Geplaatst: Vr 12 Feb 2010, 15:43 Onderwerp: Electronic Signpost |
|
|
Beste,
Voor school zijn wij bezig met een project.
Het houdt in om de originele wegwijzertjes te vervangen door een electronische box waar mensen een bedrijf kunnen opzoeken om op die manier makkelijk de weg te vinden naar een bedrijf.
Concreet ; we zoeken een manier om ervoor te zorgen dat de computer die erin zou zitten te vervangen door micro controllers.
Enkele eisen zijn ;
17inch touch screen
updaten mogelijk maken
draadloos / satteliet
Sensor waardoor systeem ongeveer 1u per dag werkt
Aangedreven door groene energie , windenergie/zonne-energie...
Origineel zou dit 500kwh per jaar verbruiken , Wij moeten er voor zorgen dat het systeem amper 5 kwh per jaar verbruik. Gebruik van zonnepanelen enzo is toegestaan.
Heeft iemand hier een oplossing voor ? Iemand die ons kan helpen hiermee? Zijn er meer plaatsen waar ik terechtkan hiervoor. Websites waar ik meer info kan vinden omtrent microcontrollers etc...
Alvast bedankt ! Hopelijk hoor ik jullie snel
|
|
| Naar boven |
|
Gompy

|
Geplaatst: Za 13 Feb 2010, 16:49 Onderwerp: Re: Electronic Signpost |
|
|
| timturbo schreef: |
| Concreet ; we zoeken een manier om ervoor te zorgen dat de computer die erin zou zitten te vervangen door micro controllers. |
Dus zoals ik het lees, haal je uit de computer de microcontrollers en je stopt ze daarna weer terug maar dan heet het geen computer meer ?
[quouteHeeft iemand hier een oplossing voor ? Iemand die ons kan helpen hiermee? Zijn er meer plaatsen waar ik terechtkan hiervoor. Websites waar ik meer info kan vinden omtrent microcontrollers etc...
[/quote]
In het groot heet jouw systeem dus TomTom.
|
|
| Naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|