Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Gezocht: Partner in Elektronica/Prototyping

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod
Auteur Bericht
Tim Po

BerichtGeplaatst: Di 14 Apr 2009, 12:00    Onderwerp: Gezocht: Partner in Elektronica/Prototyping Reageer met quote

Beste geïnteresseerden,

Wij zijn drie jonge kerels uit omgeving Antwerpen. Waaronder 2 Productontwikkelaars en één TEW'er. Samen werken wij na onze officiële werkuren, aan een project. Dit project is een mogelijke oplossing voor een enorm probleem in de bouwsector. Indien ons productidee goed ontwikkeld en op de markt gebracht wordt zijn wij ervan overtuigd dat dit enorm veel potentieel heeft voor de toekomst.

We hebben samen reeds heel veel onderzoek gedaan naar de problematiek en alle mogelijke technologische oplossingen onderzocht en geanalyseerd. Dit leidde tot een productidee waar we allemaal 100% achter staan. Momenteel zijn we voornamelijk bezig met het verder uitwerken van ons businessplan, onderzoek naar normeringen en doen we concepttests om ons productidee verder te optimaliseren.

Wij zijn nog op zoek naar een partner/expert op vlak van Elektronica Prototyping. Om ons team verder aan te vullen en een eerste prototype te bouwen. De persoon in kwestie moet jong, dynamisch, innoverend en ondernemend zijn. Het product impliceert een elektronisch systeem gebaseerd op sensoren en zigbee (of IEEE802.15.4), powerline networking en GPRS/UMTS/EDGE/…

Indien je geïnteresseerd bent, gelieve ons iets te laten weten, dan spreken we graag af om u van meer uitleg te voorzien.

Met Vriendelijke Groeten

Tim Gestels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
reddevil

BerichtGeplaatst: Di 14 Apr 2009, 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

En wat mag dat zijn dat het een enorm probleem in de bouwsector kan oplossen. Toch iets meer informatie aub.
Tim Po

BerichtGeplaatst: Di 14 Apr 2009, 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

dat is niet voor op het forum, als je geïnteresseerd bent om eraan mee te werken wil ik graag een keer afspreken om alles uit te leggen.

Met Vriendelijke Groeten,

Tim
Naar boven
reddevil

BerichtGeplaatst: Di 14 Apr 2009, 21:17    Onderwerp: Reageer met quote

Als je het niet op dit forum een tipje van de sluier kunt laten zien, dan zal niemand je kunnen helpen. Daar dient dit forum voor. Alleen zal zich niemand geroepen voelen.
hermandh

BerichtGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 15:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ok, ik ben wel geinteresserd.
Ik heb nu tijd over.

Bel me eens op 0496/94.95.39

Herman.dhaeseleer@skynet.be
Naar boven
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: