| Auteur |
Bericht |
Tim Po
|
Geplaatst: Di 14 Apr 2009, 12:00 Onderwerp: Gezocht: Partner in Elektronica/Prototyping |
|
|
Beste geïnteresseerden,
Wij zijn drie jonge kerels uit omgeving Antwerpen. Waaronder 2 Productontwikkelaars en één TEW'er. Samen werken wij na onze officiële werkuren, aan een project. Dit project is een mogelijke oplossing voor een enorm probleem in de bouwsector. Indien ons productidee goed ontwikkeld en op de markt gebracht wordt zijn wij ervan overtuigd dat dit enorm veel potentieel heeft voor de toekomst.
We hebben samen reeds heel veel onderzoek gedaan naar de problematiek en alle mogelijke technologische oplossingen onderzocht en geanalyseerd. Dit leidde tot een productidee waar we allemaal 100% achter staan. Momenteel zijn we voornamelijk bezig met het verder uitwerken van ons businessplan, onderzoek naar normeringen en doen we concepttests om ons productidee verder te optimaliseren.
Wij zijn nog op zoek naar een partner/expert op vlak van Elektronica Prototyping. Om ons team verder aan te vullen en een eerste prototype te bouwen. De persoon in kwestie moet jong, dynamisch, innoverend en ondernemend zijn. Het product impliceert een elektronisch systeem gebaseerd op sensoren en zigbee (of IEEE802.15.4), powerline networking en GPRS/UMTS/EDGE/…
Indien je geïnteresseerd bent, gelieve ons iets te laten weten, dan spreken we graag af om u van meer uitleg te voorzien.
Met Vriendelijke Groeten
Tim Gestels
|
|
| Naar boven |
|
reddevil

|
Geplaatst: Di 14 Apr 2009, 19:51 Onderwerp: |
|
|
En wat mag dat zijn dat het een enorm probleem in de bouwsector kan oplossen. Toch iets meer informatie aub. _________________ Professioneel LED Temmer alléé dat hoop ik.
|
|
| Naar boven |
|
Tim Po
|
Geplaatst: Di 14 Apr 2009, 20:36 Onderwerp: |
|
|
dat is niet voor op het forum, als je geïnteresseerd bent om eraan mee te werken wil ik graag een keer afspreken om alles uit te leggen.
Met Vriendelijke Groeten,
Tim
|
|
| Naar boven |
|
reddevil

|
Geplaatst: Di 14 Apr 2009, 21:17 Onderwerp: |
|
|
Als je het niet op dit forum een tipje van de sluier kunt laten zien, dan zal niemand je kunnen helpen. Daar dient dit forum voor. Alleen zal zich niemand geroepen voelen. _________________ Professioneel LED Temmer alléé dat hoop ik.
|
|
| Naar boven |
|
hermandh
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 15:06 Onderwerp: |
|
|
Ok, ik ben wel geinteresserd.
Ik heb nu tijd over.
Bel me eens op 0496/94.95.39