|
Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In
overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over
elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van
Schakelingen
|
Auteur |
Bericht |
Kalas
|
Geplaatst: Ma 15 Nov 2004, 20:00 Onderwerp: Schakelschema's looplicht |
|
|
Goedendag,
Ik heb een vraagje...
Ik ben 17 jaar, en ik doe een breede opleiding als elektromonteur...
Nu ben ik min of meer op het gebied gekomen van electronica, als ik het electronica mag noemen. Maar ik heb hier al rond gesnuffeld voor looplichten, en nu is mijn vraag heeft iemand nog looplicht schema's voor beginners?
beginners-schema's van 6 looplichten... of van mijn part meer. Zolang de schakelschema's maar goed te volgen zijn.
Graag ook met onderdelen lijst!
Als U/of jullie schakelschema's van looplichten heeft zijn ze van harte welkom, u kunt ze altijd email naar mijn email adres: jeanklaudevandamme@hotmail.com
Bijvoorbaat dank,
Jan
|
|
Naar boven |
|
deejayke

Geregistreerd op: 5-7-2004 Berichten: 1076 Woonplaats: antwerpen, belgie
|
Geplaatst: Ma 15 Nov 2004, 20:02 Onderwerp: |
|
|
valla hier is er al eentje maar als je hier eens goed rondziet tss de topics vindt je er wel meerdere hoor  _________________ Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro

8-kanaals looplicht MK107.gif - 4495 keer
|
|
Naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|