T.a.v. beheerder

Site feedback, berichten voor moderators enz
Plaats reactie
JeroenI
Berichten: 413
Lid geworden op: vr 8 jan 2010, 14:02
Locatie: Assendelft/Zaanstad/Noord-Holland. .. .. .. .. .. .

T.a.v. beheerder

Bericht door JeroenI »

Goedemorgen,

Ik heb eigenlijk een simpele vraag t.a.v. de beheerder, maar misschien kunnen leden of mod's er ook op reageren.

Ik krijg al een lange tijd geen e-mails meer van deze site als ik erop geabboneerd ben. Worden mijn e-mails geblockt of hebben hier meer mensen last van?

Alvast bedankt!
Mandy
Berichten: 874
Lid geworden op: do 6 mei 2004, 23:05
Locatie: Zoetermeer. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mandy »

Misschien beland je mail bij ongewenst, omdat dit per ongeluk, zonder dat je het weet zo is gemarkeerd.

Klopt het adres nog? In je profiel, misschien is daar ook een punt of zo in geslopen.

Bij mij moet ik altijd op de poezen letten, want die typen soms mee. :)

Misschien heb je je email een keer veranderd en daarna vergeten dat je mail nu ergens anders heen gaat.

Het lijkt mij sterk dat iemand zijn mail hier wordt geblokt. Of je bent helemaal gebanned of je bent gewoon 100% aanwezig.
Jana
Berichten: 10
Lid geworden op: di 4 jan 2011, 17:37

Bericht door Jana »

Ik heb met wat vrienden een besloten forum en daar krijgt een deel ook nooit meldingen als er iets nieuws geplaatst is. En het is niet zo dat het in de spambox terecht komt. Geen idee wat er mis is. Als we er achter komen hoor je het. En verder is de enige tip: gewoon even regelmatig op de site kijken. :-)
Laatst gewijzigd door Jana op ma 14 mei 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 24 jul 2002, 22:24
Locatie: Eindhoven. .. .. .
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Wat late reactie, maar ik denk dat het komt omdat de dns van nkon.nl nu verwijst naar een ander adres. Zal het binnenkort even aanpassen.
Condensators? Kan je dat eten?
Plaats reactie