Draadloos digitaal scorebord

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
dutchie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 13 mar 2011, 10:48

Draadloos digitaal scorebord

Bericht door dutchie »

Beste forumleden,

Ik ben voor een honkbalclub op zoek naar iemand die een, afhankelijk van de kosten, een draadloos digitaal scorebord kunnen maken. Daar de scheidsrechter vaak een eigen teller (counter) heeft, leek mij het handig een counter te ontwikkelen/gebruiken, waarmee de scheidsrechter automatisch het scorebord bijwerkt. Deze counter moet handformaat groot zijn en ongeveer een bereik van 120 meter hebben. Op deze counter moet de scheids aantal slagballen, aantal wijdballen, aantal uit, punten thuis, punten uit en de inning bij kunnen houden. Daarnaast zal het scorebord moeten bestaan uit:

- punten thuis (2 cijfers)
- punten uit (2 cijfers)
- aantal slag (1 cijfer)
- aantal wijd (1 cijfer)
- aantal uit (1 cijfer)
- inning (1 cijfer of 2 cijfers)

Verder zal dit in een waterdichte kast moeten komen en leesbaar moeten zijn op ongeveer 120 meter.

Ik hoor graag wat men van dit idee vindt en of het uitvoerbaar is en wat de kosten hiervoor bedragen als men dit zou willen realiseren.
dutchie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 13 mar 2011, 10:48

Bericht door dutchie »

Is er iemand die kan vertellen hoe ik dit zelf zou kunnen doen, want op mijn eerdere oproep heb ik nog geen reactie ontvangen en misschien is het zelf te doen.

Wat zou ik nodig hebben en zijn er misschien (losse) componenten te koop die makkelijk te monteren zijn? Waar zou ik op moeten letten? Elk advies is welkom.
vandam
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 24 okt 2008, 22:12
Locatie: . .. .. .

Bericht door vandam »

Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11504
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Ook op deze site zijn ooit meerdere scoreborden gevraagd en gemaakt.
Via zoeken zou men een heel eind moeten kunnen komen.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Plaats reactie