|
Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In
overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over
elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van
Schakelingen
|
| Auteur |
Bericht |
lowpro
|
Geplaatst: Vr 27 Jan 2012, 20:56 Onderwerp: pc voeding versterker voor auto probleem |
|
|
Beste
Ik probeer om mijn versterker en subwoofer voor in de auto, gewoon aan te sluiten in mijn kamer met behulp van een voeding van een computer.
hiervoor volg ik volgend filmpje http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qyamYO4rBmg
ik heb het volgende gevolgd, maar als ik nu mij voeding wil opzetten zal deze niet starten, ik krijg ook geen stroom. wel krijg ik telkens heel eventjes stroom als ik met de groene kabel tegen de ground (zwart) tik.
nu op mijn voeding had ik gezien dat de grijze kabel eigenlijk de power good is. als ik deze gebruik werkt het nooit.. (wat de groene juist is weet ik niet) maar deze word in alle filmpjes gebruit om te verbinden met de ground om zo de voeding te kunnen starten.
weet iemand misschien wat het probleem zal zijn.
dus: mijn voeding blijft niet aan staan ik krijg slecht heel eventjes stroom als ik de kabels groen en zwart tegen elkaar tik (kan dit heel snel doen waardoor de ventilator draaid. maar dit levert natuurlijk niet genoeg stroom op.
Alvast bedankt!
vriendelijke groeten
Jarne
|
|
| Naar boven |
|
bertus Moderator

|
Geplaatst: Vr 27 Jan 2012, 23:10 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Lees het verhaal op deze pagina eens:
http://letsmakerobots.com/node/1355
De voeding heeft een "minimale" belasting nodig om ingeschakeld te blijven.
Bertus _________________ Je hoeft niet alles te weten,als je het maar weet te vinden.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.
Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
|
|
| Naar boven |
|
lowpro
|
Geplaatst: Vr 27 Jan 2012, 23:30 Onderwerp: |
|
|
Ok,Ik ga morgen opzoek naar een weerstand of een lamp
bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|