Hulp bij vragen tentamen

Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.
Plaats reactie
AML91
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 1 jun 2012, 13:48
Locatie: Amsterdam. .

Hulp bij vragen tentamen

Bericht door AML91 »

Beste lezer,

Voor mijn opleiding heb ik het vak elektrotechniek gevolgd. Voor mij was dit reeds een jaar geleden toen ik van de week het tentamen heb gemaakt. Tot mijn verbazing was het tentamen compleet veranderd (wat natuurlijk kan zolang de stof behandeld in college overeen komt), maar was er ook geen formuleblad meer bij geleverd. Als dit was aangekondigd dan had ik natuurlijk gezorgd dat ik al deze formules uit mijn hoofd kende. Nu hebben we binnen korte tijd het hertentamen, ik ga er namelijk vanuit dat ik het niet gehaald heb, en ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het eerste tentamen. Ik heb er veel tijd en moeite ingestoken maar ik ben erg slecht in dit vak en ik kom er niet uit (het is een klein onderdeel van mijn gehele opleiding, met de andere vakken heb ik geen problemen). Graag zou ik willen vragen of iemand bereid is mij te helpen, als het nodig is wil ik er zelfs een vergoeding tegenover zetten (in overleg, ben immers een arme student!), ik moet dit vak namelijk halen om af te mogen studeren.

Ik ben nieuw op dit forum, ben op internet op zoek gegaan naar een 'forum' om iemand te vragen hiervoor. Misschien ben ik niet op de juiste plaats, heeft iemand suggesties waar ik dan wel moet zijn?

Alvast bedankt!

Groeten Anna
Laatst gewijzigd door AML91 op do 14 jun 2012, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1877
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Geef dan tenminste even aan welke opleiding, welk nivo, wat voor stof en hoe je de hulp wilt hebben.
AML91
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 1 jun 2012, 13:48
Locatie: Amsterdam. .

Bericht door AML91 »

Helaas geen reactie mogen ontvangen, ik haal het bericht weg ivm zoekacties via google e.d. Toch bedankt!
Plaats reactie