24c02 national

Alle vragen m.b.t digitale schakelingen m.b.v. losse i.c's
en oplossingen m.b.v. PIC processoren.
Plaats reactie
podiumtechniek
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 14 nov 2012, 15:00
Locatie: denekamp
Contacteer:

24c02 national

Bericht door podiumtechniek »

gevraagd, 8 x24c02 fabrikant moet zijn NATIONAL andere ic werken niet
worden gebruikt voor ouder type dimmer nl fabrikant I.E.S deze werkt met dmx en onthoud de laatste ingevoerde dmx waarde niet ,volgens fabrikant werkt alleen met National ic,s (bouwjaar dimmer is ongeveer 1997 type executor 15)
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Volgens mij heeft National (nu TI) die nooit gemaakt.
podiumtechniek
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 14 nov 2012, 15:00
Locatie: denekamp
Contacteer:

Bericht door podiumtechniek »

Bedankt voor uw reactie maar volgens I.E.S in Veenendaal nu genoemd Penko engineering werkt de dimmer alleen met een originele National eeprom of ic (ben niet exact op de hoogte op dit gebied) mijn collega wil verschillende componenten proberen .
De dimmers werken goed alleen onthouden ze de ingevoerde dmx kanalen niet als men de dimmers uitschakelt d.w.z. stekker uit contact .voor iedere oplossing sta ik open
Gebruikersavatar
Stynus
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5910
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
Locatie: Overpelt (België)
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Heb je een foto van de eeprom dat er nu opzit?
podiumtechniek
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 14 nov 2012, 15:00
Locatie: denekamp
Contacteer:

Bericht door podiumtechniek »

Een foto heb ik op het moment niet kan ik wel regelen het is een 8 pins eeprom als ik google en voer het type en fabrikant in blijkt dat NATIONAL wel dit type heeft gemaakt maar dat nu niet meer doet
We hebben de dimmer al voorzien van een ander eeprom nu staat er ANA in het display (analoog) ik kan wel met de hand de DMX kanalen invoeren werkt verder perfect alleen bij uitschakeling en daarna inschakelen start hij op met ANA
Groet Theo
Plaats reactie