Gezocht:Iemand die een startsyteem met voice box kan bouwen

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
Chris ISB
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2012, 9:06
Locatie: Kessel ( LB )

Gezocht:Iemand die een startsyteem met voice box kan bouwen

Bericht door Chris ISB »

Beste allemaal,

Ik zoek iemand die in mijn regio ( Kessel, dus nabij Venlo ) op korte termijn tijd heeft voor mij een startkast kan maken voor een starthek ( bmx ) waarbij een voicebox geïntergeerd moet worden ( voor enkele acoustische signalen ).
Het systeem is erg simpel ( eigenlijk maar 1 outputsignaal nodig voor het bedienen van een cilinder ), er moeten alleen een aantal tijdvertragingen en signalen worden aangestuurd.

Ik heb voorbeelden, schema's en plannen hoe dit ongeveer moet uitzien, maar wellicht heeft 1 van jullie nog een veel eenvoudiger systeem in gedachten.

Indien het correct werkt heb ik gelijk een opdracht voor een veelvoud van deze systemen.

Wij hebben het eerste systeem snel nodig voor te testen.

Alvast dank voor alle suggesties / reacties
Sjacheraar
Berichten: 53
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:56
Locatie: . .

Bericht door Sjacheraar »

LOGO! van Siemens gebruiken ?
Chris ISB
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2012, 9:06
Locatie: Kessel ( LB )

Bericht door Chris ISB »

Daar was ik ook al achter maar naar mijn mening kan het nog iets moderner ?

En dan nog iemand die het in elkaar kan toveren en programmeren ...
Chris ISB
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2012, 9:06
Locatie: Kessel ( LB )

Bericht door Chris ISB »

Hoeft trouwens ook niet persé iemand naast de deur te zijn, zou alleen iets handiger zijn ...
Sjacheraar
Berichten: 53
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:56
Locatie: . .

Bericht door Sjacheraar »

Iest moderner, je bedoelt dat een ander het niet mag snappen wat je (het) doet ?
Voor iets wat erg simpel is zoals je zelf zegt, een moeilijke oplossing bedenken.
Dan mag het natuurlijk ook wel wat gaan kosten ?
Chris ISB
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2012, 9:06
Locatie: Kessel ( LB )

Bericht door Chris ISB »

Voor niets gaat de zon natuurlijk alleen op.

Ik hoopte dat er naast de conventionele manier van LOGO ook nog iemand een vernieuwende oplossing zou kunnen bieden.

Er bestaat namelijk de app random gate welke precies doet wat ik nodig heb, behalve het stuursignaal geven voor de bediening van 1 ventiel. Als iemand ervoor kan zorgen dat ik middels deze app een signaal kan verrijgen uit een tablet / telefoon / ipad etc zou dit ook geweldig zijn. Liefst via bluetooth

Dus ik zoek de conventionele oplossing maar hoop ook dat iemand me kan helpen met de nieuwe oplossing zodat ik een alternatief kan bieden op het conventionele systeem. Beide systemen geven hetzelfde resultaat, maar hebben voor een consument een andere kostprijs.
Pvdb
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 1 apr 2013, 22:37

Bericht door Pvdb »

Ik heb een schakeling gebouwd met een microcontroller en een mp3 decoder. Het geluid wordt op een sd card aangeboden.
Sjacheraar
Berichten: 53
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:56
Locatie: . .

Bericht door Sjacheraar »

Chris ISB schreef:Liefst via bluetooth
Je hebt er over nagedacht.......helaas niet al te lang zo te lezn.
Pvdb
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 1 apr 2013, 22:37

Bericht door Pvdb »

Sjacheraar schreef:
Chris ISB schreef:Liefst via bluetooth
Je hebt er over nagedacht.......helaas niet al te lang zo te lezn.
Ik heb er meer dan lang genoeg over nagedacht maar ik ben wat kort van uitleg geweest.
De schakeling doet alles wat er verwacht wordt van een (conventionele)BMX voice box en oogt wat moderner.
Het te gebruiken geluid wordt op een sd kaartje geschreven en kan dus makkelijker aangepast worden indien nodig. Gewoon de sd kaart eruit in de pc en een nieuw geluid erop. Je krijgt dan niet het krakerige geluid dat je aan sommige starthekken hoort.Het geluid is van mp3 kwaliteit.
Voor de rest is alles een beetje compacter dan al het gedoe met de logo sturing.
Ik heb enkel bij het ontwerp te dure componenten gebruikt maar al bij al is het iets goedkoper dan de configuratie met een logo of een nadere mini plc.
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1877
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Plaats het schema dan even, dan kan de topicstarter dat gebruiken.
Plaats reactie