ontwerpen

Alle vragen m.b.t digitale schakelingen m.b.v. losse i.c's
en oplossingen m.b.v. PIC processoren.
Plaats reactie
henke
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 17:27

ontwerpen

Bericht door henke »

Hallo

Kan er iemand ook een stukje code voor mijn schrijven kom er zelf niet meer uitdit zijn mijn vragen:
Ik heb een pic 16f628 dit is een 18 pins met deze pic heb je toch 16 uit of ingangen maak gebruik van de interne oscalator.r. Dit wou ik realiseren1 start game hij blijft hier wachten totdat er op start word gedrukt2 let op3 hand bij de knop4 bijna5 druk, en dan tegerlijkertijd twee uitgangen laten pulsen ene om de 1 ms andere om de 10 ms6 puls7 pulsDan heb ik wat poorten over8 pic reset9 display reset10 signaal muntproef11toets start12 toets druk13 verlichting toets start moet knipperen als er een puls van de muntproef is geweest en uitgaan als start is ingedruktBen zelf al even bezig geweest maar tot nu toe doet hij niet wat ik wil en heb problemen want mijn ontwerp software moest ikmterug opsturen en ben het voor een maand kwijt daarvoor wou ik het nu in picbasic de demo versie maken. Hoe kan ik hem bij start laten wachten gewoon een extra while wend lusje.Of weten jullie wat betersGr henk
Plaats reactie