Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Prijsopgave gevraagd voor - zie tekst -

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod
Auteur Bericht
Jypy

BerichtGeplaatst: Zo 6 Okt 2013, 23:42    Onderwerp: Prijsopgave gevraagd voor - zie tekst - Reageer met quote

Gezocht iemand die iets voor mij wil bouwen waar elektronica aan te pas komt. Heb er zelf de ballen verstand van.....
Schakeling en motor moet een plaat van zeg 10 x 10 cm / 3 a 4 mm dik (nauwkeurig en soepel) 360 graden (horizontaal) rond kunnen draaien in verschillende stappen. Tussen de stappen moet steeds worden gestopt.
De stop moet instelbaar zijn van (zeg) tussen 2 en maximaal 10 seconden:
De stappen moeten instelbaar zijn (en dit komt precies):
- 90 graden - stop - 90 graden - stop - 90 gr stop - 90 gr - stop
- 60 graden - stop - 60 gr - stop - 60 gr (enz enz tot 360 rond is)
- 45 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
- 30 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
- 20 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
- 15 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
Gewicht wat later op het ronddraaiende plaat komt te staan is maximaal 2kg. Het geheel moet op batterijen kunnen werken.
Ik kan e.e.a. zelf wel in een eenvoudige behuizing bouwen maar kan geen schakeling ontwerpen en/of bouwen. Ik heb ook geen idee wat voor motor je hier voor moet gebruiken.
Graag prijsopgave voor schema/onderdelen/werk.
Ik wacht je reactie af.
Mvg,
Jypy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PieterH

BerichtGeplaatst: Di 5 Aug 2014, 22:34    Onderwerp: Re: Prijsopgave gevraagd voor - zie tekst - Reageer met quote

Hoi,

Is dit nog actueel? Dit kan eenvoudig met een stappenmotor.

Groeten,
Pieter

Jypy schreef:
Gezocht iemand die iets voor mij wil bouwen waar elektronica aan te pas komt. Heb er zelf de ballen verstand van.....
Schakeling en motor moet een plaat van zeg 10 x 10 cm / 3 a 4 mm dik (nauwkeurig en soepel) 360 graden (horizontaal) rond kunnen draaien in verschillende stappen. Tussen de stappen moet steeds worden gestopt.
De stop moet instelbaar zijn van (zeg) tussen 2 en maximaal 10 seconden:
De stappen moeten instelbaar zijn (en dit komt precies):
- 90 graden - stop - 90 graden - stop - 90 gr stop - 90 gr - stop
- 60 graden - stop - 60 gr - stop - 60 gr (enz enz tot 360 rond is)
- 45 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
- 30 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
- 20 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
- 15 graden - stop - (enz enz tot 360 rond is)
Gewicht wat later op het ronddraaiende plaat komt te staan is maximaal 2kg. Het geheel moet op batterijen kunnen werken.
Ik kan e.e.a. zelf wel in een eenvoudige behuizing bouwen maar kan geen schakeling ontwerpen en/of bouwen. Ik heb ook geen idee wat voor motor je hier voor moet gebruiken.
Graag prijsopgave voor schema/onderdelen/werk.
Ik wacht je reactie af.
Mvg,
Jypy

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: