Zomerbanden

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Techo
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 6 feb 2013, 17:11
Locatie: . .

Zomerbanden

Bericht door Techo »

Hallo allen,
Het is een vreemd onderwerp op het schakelingen forum maar ik wilde toch even rondvragen hier.

Mijn vrouw en ik zijn alvast opzoek naar een nieuwe set zomerbanden om daar mogelijkerwijs nog een prijsvoordeeltje uit te kunnen halen. Ik wilde eigenlijk weten of iemand ook al ervaring had met Semperit banden. Ik hoorde daar twee collega's over praten maar durfde ze er niet over aan te spreken.

Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen hierover.

Groetjes,
Jan
Gebruikersavatar
Flexico
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 apr 2013, 17:54
Locatie: Ermelo. .. .
Contacteer:

Bericht door Flexico »

Hoi Jan,

Ik zag dat er hier geen reactie was geplaatst. Kan me ook wel wat bij voorstellen, niet helemaal het juiste forum natuurlijk. Ik zou gewoon even bij je lokale bandenboer informatie inwinnen, die weten meestal het meeste uit de praktijk! Weet niet of je hier nog wat aan hebt, zie dat er al een tijdje over heen gegaan is, maar toch, wel zo netjes om nog even een reactie te plaatsen dacht ik zo!
Once a day keeps the doctor away!
vaniya
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 aug 2013, 13:17
Locatie: . .. .

Bericht door vaniya »

Mijn vrouw en ik zijn alvast opzoek naar een nieuwe set zomerbanden om daar mogelijkerwijs nog een prijsvoordeeltje uit te kunnen halen. Ik wilde eigenlijk weten of iemand ook al ervaring had met Semperit banden. Ik hoorde daar twee collega's over praten maar durfde ze er niet over aan te spreken.
Plaats reactie