Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Hulp gezocht bij reparatie Tomtom

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod
Auteur Bericht
Robin van Dijk

BerichtGeplaatst: Vr 28 Apr 2017, 12:38    Onderwerp: Hulp gezocht bij reparatie Tomtom Reageer met quote

Ik heb thuis nog een oude tomtom liggen die ik graag weer wil gaan gebruiken voor het motorrijden.
Alleen is hiervan de aansluitingspoort van de usb kabel van de print plaat afgebroken (zie foto).
Is dit te repareren? En zo ja, is er iemand bereid om dat te doen tegen een vergoeding?
Het liefst in de regio van Nijkerk. Verder weg mag ook maar dan moet ik het met de post opsturen.
Als het eventueel mogelijk is heb ik misschien nog wel liever dat de usb kabel direct op de printplaat word bevestigd (dus zonder de micro usb poort).

Bij vragen of reacties hoor ik het graag.

Groet

Robin

Foto Tomtom.jpg

Foto Tomtom.jpg - 760 keer

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mat Janssen
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr 28 Apr 2017, 16:02    Onderwerp: Reageer met quote

Als je heel handig bent en draadjes van de nieuwe connector naar de over gebleven spoortjes kunt leggen, dan gaat dat wel lukken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: