Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

UE Boom 2 maakt sissend geluid

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Audio
Auteur Bericht
Martijn020

BerichtGeplaatst: Do 5 Jan 2017, 16:59    Onderwerp: UE Boom 2 maakt sissend geluid Reageer met quote

Hoi,
Ik heb jullie hulp nodig. Een paar dagen terug heb ik de UE Boom 2 gekocht maar nu heb ik een probleem. Telkens als ik muziek afspeel is er een ruis te horen (alleen wanneer ik hem dichtbij houd). Is dit normaal? De ruis stopt ongeveer 4 seconden nadat de muziek niet meer speelt. HELP!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pieter99

BerichtGeplaatst: Do 27 Jul 2017, 12:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken die dingen niet, maar dat de sis ophoud nadat de muziek stop is denk ik een power-save optie. Best slim dus.
Dat die ruis er is, dat is minder, Als dat niet exemplarisch is ( ruilen als het nog kan / garantie ) en de bron van het geluit geen ssis heeft, dan is het of de zender/coder of de ontvanger/decoder.
Het kan ook de kwaliteit van de versterker zijn. maar voor, hieveel ? 200 euro? mag je wel een ruisvrij apparaat verwachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Audio Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: