Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Schakelschema's looplicht

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Lichteffecten
Auteur Bericht
Kalas

BerichtGeplaatst: Ma 15 Nov 2004, 20:00    Onderwerp: Schakelschema's looplicht Reageer met quote

Goedendag,

Ik heb een vraagje...

Ik ben 17 jaar, en ik doe een breede opleiding als elektromonteur...
Nu ben ik min of meer op het gebied gekomen van electronica, als ik het electronica mag noemen. Maar ik heb hier al rond gesnuffeld voor looplichten, en nu is mijn vraag heeft iemand nog looplicht schema's voor beginners?

beginners-schema's van 6 looplichten... of van mijn part meer. Zolang de schakelschema's maar goed te volgen zijn.
Graag ook met onderdelen lijst!
Als U/of jullie schakelschema's van looplichten heeft zijn ze van harte welkom, u kunt ze altijd email naar mijn email adres: jeanklaudevandamme@hotmail.com

Bijvoorbaat dank,

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger
deejayke

BerichtGeplaatst: Ma 15 Nov 2004, 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

valla hier is er al eentje Wink maar als je hier eens goed rondziet tss de topics vindt je er wel meerdere hoor Wink

8-kanaals looplicht MK107.gif

8-kanaals looplicht MK107.gif - 4214 keer

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Lichteffecten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: