Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Quiz

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Schakelingen Online Forum Index -> Gezocht
Auteur Bericht
martijnsteenwijk

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov 2002, 10:33    Onderwerp: Quiz Reageer met quote

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een schakeling voor een quiz. Elke deelnemer heeft vier knoppen voor zijn neus (A,B,C,D). Wanneer zij op een knop drukken wil ik op de PC kunnen zien welke knop ze heben ingedrukt (en dus ook welke deelnemer het eerst was). Er moeten minimaal vijf deelnemers zijn, maar het liefst nog verder uitbreidbaar.
Ik ben al heel lang aan het zoeken, maar misschien iets voor iemand die het leuk vind om het te verzinnen????
Bij voorbaat dank
Martijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Muizeke
Moderator
Moderator

Woonplaats: De Roest D'Alkemadelaan 4 bus 18 2600 Berchem ( Antwerpen )

BerichtGeplaatst: Za 28 Dec 2002, 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

Hetgeen U vraaagt is niet mis. Het neusje van de zalm en daarom is de reactie dan ook minimaal.
Er zijn twee afzonderlijke hoofdschakelingen te onderscheiden:
1. De eigenlijke quizschakeling ( electronisch )
2. De overbrenging op PC

Ik kan u enkel helpen met het ontwerp van de electronische quizschakeling en verder bijstand verlenen. Voorwaarde is dat het uiteindelijke schema dan wel op deze website geplaatst wordt. Overbrenging naar PC is mijn specialiteit niet.
Nog steeds interesse? Mail naar demuys.emiel@edpnet.be
Laat mij daarbij dan iets weten hoe u de schakeling gaat verwezenlijken.
Kan u zelfstandig vanuit een ontwerp verder werken ( meestal het testen van de theorie aan de practijk en het maken van een print ) of moet u daarvoor ook nog hulp inroepen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bert
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr 7 Mrt 2003, 0:01    Onderwerp: Reageer met quote

De quizschakeling is te vinden op: http://www.schakelingenonline.nl/nl/schakelingen/diversen/7.htm

Veel succes ermee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Schakelingen Online Forum Index -> Gezocht Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: