Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Start stop functie Case cvx 150

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Elektronica algemeen
Auteur Bericht
Reamon

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2017, 19:36    Onderwerp: Start stop functie Case cvx 150 Reageer met quote

Dag Allen

Het mest seizoen gaat weer beginnen dus een drukke tijd weer. Het volgende werd mij gevraagd om een start stop functie te maken op een trekker zo dat men op afstand de trekker kan bedienen stationair/vol gas.

Nu leek mij dat best makkelijk maar in tegendeel, Ik dacht de elektronische hendel volgas en onderbreken zodat hij stationair gaat lopen maar helaas(canbus systeem). Bij het onderbreken van een van de draadden komt er meteen een storings melding.

Zelf heb ik een banner zend ontvangst systeem en die wou ik er voor gebruiken.
https://www.bannerengineering.com/us/en/products/part.87097.html

Daar zit een 0/20 ma signaal op zou ik die ook kunnen omvormen naar 0.3 tot 4.7 volt zie foto? .

Graag wil ik dan kunnen switchen tussen trekker gashendel en ontvanger gashendel.

Ik hoor graag van jullie!

IMG-20170130-WA0026.jpg

IMG-20170130-WA0026.jpg - 707 keer

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Retiredat55

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2017, 21:55    Onderwerp: Reageer met quote

Is dat niet gevaarlijk om een trekker op afstand vol gas te laten gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Elektronica algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: