Auteur |
Bericht |
Leo1990
|
Geplaatst: Di 27 Feb 2018, 17:35 Onderwerp: Zaal apparatuur |
|
|
Wat zijn de beste speakers die je in een zaal kunt zetten? (in bijv. een zaal van een hotel) _________________ In mijn vrije tijd veel aan het sleutelen aan bijv. mijn computer! Houd van reizen en fotografie. |
|
Naar boven |
|
Mat Janssen Moderator

|
Geplaatst: Di 27 Feb 2018, 18:51 Onderwerp: |
|
|
Het antwoord op jouw vraag is afhankelijk wat er in die zaal gaat gebeuren. Ga je kienen, of komt er een bandje spelen, of een groot orkest, of er wordt een musical opgevoerd, enz enz. Zeg het maar. _________________ signature ruimte te huur
Verhuurd  |
|
Naar boven |
|
Leo1990
|
Geplaatst: Ma 12 Mrt 2018, 11:47 Onderwerp: |
|
|
Er komt een klein bandje spelen in juni in een hotel in Tilburg. Zullen vaker kleine bandjes zijn, maar wellicht binnenkort ook grotere bands. Het budget is wel redelijk groot, dus zijn er speakers die van alles aan kunnen? _________________ In mijn vrije tijd veel aan het sleutelen aan bijv. mijn computer! Houd van reizen en fotografie. |
|
Naar boven |
|
Mat Janssen Moderator

|
Geplaatst: Ma 12 Mrt 2018, 12:11 Onderwerp: |
|
|
Als er grotere groepen komen, dan is een zaal mix best praktisch. Wanneer het budget er toch is, dan zou ik kiezen voor een kleine maar redelijke PA installatie met een mixer en een snake. Hoe groot is het podium en de zaal ?? _________________ signature ruimte te huur
Verhuurd  |
|
Naar boven |
|