Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

vossejacht met zender en ontvanger

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> HF
Auteur Bericht
bratz

BerichtGeplaatst: Za 14 Jun 2003, 14:25    Onderwerp: vossejacht met zender en ontvanger Reageer met quote

ik ben leider bij een jeugdvereniging, en ik had gedacht om mijn leden de kampplaats zelf te late zoeke.

hoe wil ik dat doen, ik zou een zender wille bouwe die een signaal uitzend, aan de hand van het signaal moeten ze uitzoeken in welke richting ze moete rijde met de fiets. dit signaal zoude ze dan moete kunne meten.

hoe bouw ik de zender, op welke frequentie enzo. hoe bouw ik de ontvanger? het zou wel een 100 km moete kunne overbrugge, als 100 km niet tedoen is, dan is 20 km ook nog wel goed hoor.

ik weet dat ze dat vroeger deden, zo met nen auto vossejacht, en dit leek me wel leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MADdie86
Expert
Expert

BerichtGeplaatst: Zo 22 Jun 2003, 14:46    Onderwerp: Reageer met quote

Een autovosse jacht doen ze met zend bakjes waar je bij mijn weten ook een licentie voor nodig hebt.
Het idee wat je leuk hebt is leuk maar ik denk niet dat je zelf 1 2 3 zelf een zender en ontvanger kan bouwen. PLus als je wel een zender en ontvanger heb moet je voor die frequenties waarschijnelijk een licentie aanvragen een zend vergunning.

Volgens mij kan kippie je beter helpen. Of Radio rob.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Bert
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo 22 Jun 2003, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

Vraag het eens aan: radiorob007@hotmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> HF Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: