Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

watervoeler/schakelaar

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod
Auteur Bericht
kris1

BerichtGeplaatst: Zo 15 Nov 2009, 8:44    Onderwerp: watervoeler/schakelaar Reageer met quote

Ik ben al een poosje op zoek naar een goed werkende watervoeler/sensor die een pompje moet aansturen!! Heb dit al een paar geprobeerd met een zgn kemo m158 waterswitch, maar deze valt telkens naar een paar wekenn in storing.

Heb jij misschien een idee?? Of zou bjij zoiets voor mij kunnen fabriceren??

Het gaat dus voor mijn douche; het water stroomt richting ………… , komt in een afvoerbuis waar in ik een voeler wil laten

‘voelen” die daarna mijn geplaatste wasmachinepompje een signaal moet gevven om te pompen!! Als de voeler geen water meer voelt moet eigenlijk de pompje nog ca 30/60 sec doorblijven pompen!!

Dus wie kan mij zoiets aanleveren (maken) en tegen welke prijs??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: