Hitte element voor tosti ijzer los aan te komen ?

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Hitte element voor tosti ijzer los aan te komen ?

Bericht door GW »

Waag maar even vraag te plaatsen, al hoort het hier misschien niet thuis, maar kleine kans ook van wel dacht ik, werkt op stroom uiteindelijk. Maar hitte element tosti ijzer één van de twee zit een barst in. Of iemand weet of die los te vinden zijn, vond zelf niet. Dus vraag vast hier geplaatst als hopelijk wel oké is. Struin ondertussen tweedehands sites nog wat (meer) af.

Afz GW.
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1878
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Heb je de witgoed/bruingoed onderdelen webshops bekeken?
Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing.
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Nog eens gezocht, zijn te koop, niet model wat ik zocht helaas, misschien dat later uitgebreider nog eens zoek. nu probleem dat ijzer niet afslaat (andere helft), gister deed die het nog wel op halve kracht alleen, maar verder wel goed. Denk wel dat stuk gaan element misschien kwam door eerder te heet worden van apparaat. Lees op ander forum iets over een bit-metaaltje dat blijft hangen, met advies het wat op te schuren zodat weer beter werkt. Geen idee wat verder bedoeld word of waar dat is te vinden, dus misschien iemand hier nog een idee daarover ? Dat eerst opgelost liever natuurlijk, voor uberhaupt naar tweede element rond te sneupen. Maar dat nu dus pas het geval, op moment van eerste vraag was dat nog gewoon "weer" oké (deed het af en aan nog wat bij vlagen denk ik, op moment lijkt wel echt schluss aus, met automatisch temps beetje leuk houwen). Maar zoals al zei, of iemand hier dus misschien een idee heeft hoe dat zit met het bitmetaaltje verhaal(tje) misschien, was dan mijn vraag, a.u.b.?

Ps En a.u. ...niet blieft, zoeken we verder. of het u nu blieft of niet blieverdeblieft, fliebert.
Plaats reactie